پیتر برانت نظر خود را در رابطه با الگوی قیمتی بیت‌کوین بیان کرد

نظرات پیتر برانت در مورد الگوی قیمتی بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ دی ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، پیتر برانت (Peter Brandt) یکی از چارتیست‌های بازار دیجیتال، در رابطه با الگوی قیمتی رمزارز محبوب بازار، بیت‌کوین نظرات خود را بیان کرد. با بیتستان همراه باشید تا از نظرات پیتر برانت در مورد الگوی قیمتی بیت کوین مطلع شوید.

نظرات پیتر برانت در مورد الگوی قیمتی بیت کوین

باتوجه به گزارشات اخیر، قیمت بیت‌کوین افت کرده و نمودارها روند نزولی دارند. به طوری که این روند نزولی منجر به ظاهر شدن الگوی سروشانه در نمودار بیت‌کوین در یک روز شده است.

با این حال، پیتر برانت (Peter Brandt)، تریدر با تجربه، نگران افت شدید قیمت بیت‌کوین نیست. او در توییتر نظرات خود را در رابطه با الگوی قیمتی این رمزارز بیان کرد.

پیتر بیان کرد که بسیاری از نمودار‌های کلاسیک در صنعت رمزارزها کار نمی‌کنند و ادعا کرد که این نمودارها بیش از انداره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نظرات پیتر برانت

این تریدر باتجربه همچنین به صراحت بیان کرد که کاهش قیمت بیت‌کوین را پیش‌بینی نکرده، اما احتمال وقوع آن را نیز رد نمی‌کند.

بزرگترین رمزارز بازار در تلاش است که در سال ۲۰۲۲ روند صعودی داشته باشد. این رمزارز از سال ۲۰۱۸ در ابتدای هر سال سودهای زیادی را به دست آورده است. در هفته اول ۲۰۲۱، بیت‌کوین تا ۳۶ درصد رشد داشت.

براساس گزارشات، تسلط بیت‌کوین در بازار به ۳۹/۳ درصد رسیده که پایین‌ترین سطح از ژوئن ۲۰۱۸ است.

همانطور که توسط u.today گزارش شده، گلدمن ساکس (Goldman Sachs) اخیرا پیش‌بینی کرده است که اگر طلا را به عنوان ذخیره ارزش استفاده کنند، ارزش بازار بیت‌کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید.

با این حال چون فدرال رزرو حمایت‌های پولی خود را برداشته است، بیت‌کوین روند نزولی دارد. نیل کشکاری (Neel Kashkari)، رئیس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس اخیرا پیش‌بینی کرد که امسال دو نرخ بهره وجود خواهد داشت.

منبع خبر: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.