هشدار تحلیل گر معروف در مورد خرید اتریوم: بازار اتریوم همچنان نزولی خواهد بود؟

هشدار تحلیل گر معروف در مورد خرید اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ دی ۱۴۰۰

پیتر برانت، تحلیلگر معروف رمزارز، مدعی است که بازار اتریوم (ETH) نزولی است. وی برای اثبات این قضیه به افت ۳۶ درصدی این رمزارز از زمان ATH اتریوم، اشاره کرده. برای خواندن خبر هشدار تحلیل گر معروف در مورد خرید اتریوم با بیتستان همراه باشید.

پیتر برانت (Peter Brandt)، تحلیل‌گر کهنه‌کار است که در دهه ۱۹۷۰ وارد تجارت کالا شد بر این باور است که اتریوم (ETH) در حال حاضر در بازار نزولی جدیدی قرار دارد.

برانت به عنوان یکی از تأثیرگذارترین افراد در توییتر، اتریوم، دومین بلاک چین بزرگ جهان، را «بیش از حد پیچیده» و «گران‌قیمت» توصیف می‌کند.

وی عملکرد ضعیف اتریوم نسبت به سولانا (SOL) را تضمین شده خواند. سولانا یکی از برجسته‌ترین قاتلان اتریوم (Ethereum killers) است.

هشدار تحلیل گر معروف در مورد خرید اتریوم

توکن SOL پس از رشد چشمگیر خود در سال ۲۰۲۱، از نظر ارزش بازار در جایگاه ششم قرار دارد.

برخی از اعضای جامعه اتریوم با مشاهده تحلیل برانت مدعی شدند که توییت‌های این معامله‌گر می‌تواند برای گمراه کردن افراد باشد.

برانت در مقابل این انتقادات با لحنی شوخ‌طبعانه‌ای پاسخ داد:

در دوره‌ای هستیم که وقتی کسی بازاری را نزولی می‌خواند (و بالعکس) بیشتر از آن بازار خریداری می‌کنیم.

وی همزمان از نظریه خود در باره نزولی بودن کاردانو، در پاسخ به دنبال‌کنندگان ناراضی، نیز دفاع کرد.

اخیرا این تحلیل‌گر کهنه‌کار در مورد بازار بیت‌کوین نیز به خریداران این رمزارز هشدار داده بود.

جی پی مورگان: اتریوم نزولی خواهد بود

بازار اتریوم در سال جدید با شروع سختی همراه بود. از اول ژانویه تا کنون اتریوم شاهد بیش از ۲۰ درصد افت بوده. در ۸ ژانویه، قیمت ETH به ۳۰۰۰ دلار در Coinbase کاهش یافت که پایین‌ترین سطح ارزش این رمزارز از ۳۰ سپتامبر بود.

اتریوم در برابر بیت‌کوین ۶ درصد افت داشته. این قضیه خلاف پیش‌بینی تحلیل‌گرانی بود که ادعا داشتند این روند در سال جدید تغییر خواهد کرد.

البته برانت تنها کسی نیست که نسبت به بازار دید نزولی دارد. با توجه به گزارشات اخیر، نیکولاوس پانیگیرتزوگلو (Nikolaos Panigirtzoglou)، محقق JPMorgan Chase، پیش‌بینی کرده که اتریوم به دلیل مقیاس‌پذیری ضعیف، به از دست دادن سهم بازار خود در فضای مالی غیرمتمرکز ادامه خواهد داد.

منبع: u.today

اتریوم بیت کوین سولانا کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.