پیتر شیف در رابطه با سقوط بازار هشدار داد!

هشدار پیتر شیف در رابطه با سقوط بازار در پی اقدامات SEC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ مهر ۱۴۰۱

بیتستان: پیتر شیف اخیرا در رابطه با سقوط بازار و رکود شدید آن در طی اقدامات اخیر فدرال رزرو به سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال هشدار داد. هشدار پیتر شیف در رابطه با سقوط بازار در پی اقدامات SEC روز شنبه در توییتر مطرح شد و توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

هشدار پیتر شیف در رابطه با سقوط بازار در پی اقدامات SEC

پیتر شیف، یکی از فعالان مطرح در حوزه اقتصاد کلان، روز شنبه با انتشار توییتی بیان کرد که اقدامات اخیر فدرال رزرو می‌تواند دو پیامد احتمالی داشته باشد.

او روز شنبه در توییتر اینگونه نوشت:

 اگر تورم افزایش یابد، در پیامد اول بازار سهام سقوط کرده و در پی بروز بحران مالی عظیم، شاهد رکود شدیدی خواهیم بود. در پیامد دوم، اگر فدرال رزرو سیاست مالی فعلی خود را ادامه دهد، تورم افزایش خواهد یافت؛ برخلاف آنچه که پس از بحران مالی سال ۲۰۰۸ تجربه شد، اینبار جهان و سرمایه‌گذاران از دلار فرار خواهند کرد.

جالب است بدانید که پیتر شیف قبلا نیز در رابطه با این موضوع هشدارهایی را به سرمایه‌گذاران داده بود. طبق گفته او در ماه سپتامبر:

تورم در بازار ریشه کن نخواهد شد. در صورت افزایش نرخ‌ها، به دلیل سیاست‌های پولی و تورمی فعلی، تورم افزایش خواهد یافت. این بار بازار به نفع طلا خواهد بود و طلا روند صعودی خواهد داشت.

علاوه بر این او در ماه آگوست نیز بیان کرده بود ایالات متحده با یک بحران مالی عظیمی روبرو است. در ماه می نیز در مورد رکود اقتصادی در ایالات متحده هشدارهایی را داده بود.

منبع: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.