سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال: مراقب حملات فیشینگ باشید!

حملات فیشینگ گسترده به سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: براساس گزارشات اخیر، تعدادی از کاربران پلتفرم‌های Coingecke، Etherscan و dextools در معرض حملات هکرها قرار گرفته‌اند. حملات فیشینگ گسترده به سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال روز جمعه رخ داده است. برای اطلاع از ادامه خبر با ما همراه باشید.

حملات فیشینگ گسترده به سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال

براساس گزارشات اخیر، کاربران پلتفرم‌های Coingecke ،Etherscan و dextools روز جمعه در معرض حملات فیشینگ قرار گرفتند. شکایات چندین کاربر حاکی از آن است که پنجره‌ای در پلتفرم‌ها ظاهر شده تا کاربران صرافی خود را به کیف پول متامسک وصل کنند.

پس از این شکایات، Coingacke با یک پیام امنیتی به کاربران هشدار داد که وصل کردن صرافی به کیف پول متامسک یک کلاهبرداری است.

در اطلاعیه بعدی اعلام کرد که حمله فیشینگ توسط پیام تبلیغاتی مخربی ایجاد شده که coinzilla آن را اداره می‌کند. طبق اعلام صرافی، کاربران دیگر این پنجره را مشاهده نخواهند کرد.

پلتفرم Etherscan نیز با انتشار توییتی بیان کرد:

ما گزارش‌هایی را در رابطه با حملات فیشینگ دریافت کرده و در حال بررسی آن‌ها هستیم. لطفا مراقب باشید پنجره‌هایی که در وب سایت ظاهر می‌شوند، تایید نکنید.

نا گفته نماند که پلتفرم Dextools نیز اعلام کرد مشاهده پیام‌های تبلیغاتی را غیرفعال کرده است.

حملات در بازار ارزهای دیجیتال به طور چشمگیری در حال افزایش است. علاوه بر پلتفرم‌ها بسیاری از کیف پول‌ها نیز مورد هدف هکرها قرار گرفته‌اند. طبق آمار ارائه شده از Chainalysis حدود ۱۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ از طریق هک سرقت شده‌اند.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.