در یک حمله فیشینگ، بیش از ۲۶۰ هزار دلار از اتریوم سرقت شد

سرقت ۲۶۰ هزار دلار اتریوم با یک حمله ی فیشینگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱

بر اساس تحقیقات OKHotshot، یک حمله فیشینگ برای هک کردن حساب Discord بوریس واگنر، مدیر انجمن Yuga Labs صورت گرفته است. طی این حمله سایبری، ۱۴۵ اتر به ارزش ۲۶۰ هزار دلار به سرقت رفت. برای خواندن جزئیات خبر سرقت ۲۶۰ هزار دلار اتریوم با یک حمله ی فیشینگ با بیتستان همراه باشید.

سرقت ۲۶۰ هزار دلار اتریوم با یک حمله ی فیشینگ

Yuga Labs، خالق دو مورد از محبوب‌ترین توکن‌های غیرقابل تعویض، شاهد یک حمله فیشینگ سازمان‌یافته دیگر بود که در پی آن سرمایه‌گذاران بیش از ۱۴۵ اتر (ETH) یا نزدیک به ۲۶۰ هزار دلار را از دست دادند.

OKHotshot، که blockchain detective و عضوی از جامعه توییتر Crypto است، به سرمایه‌گذاران NFT‌های BAYC و OtherSide هشدار داد.

سرقت ۲۶۰ هزار دلار اتریوم با یک حمله ی فیشینگ

بر اساس تحقیقات OKHotshot، این حمله فیشینگ با هک کردن حساب Discord بوریس واگنر، مدیر اجتماعی و انجمن Yuga Labs انجام شد.

کلاهبرداران، لینک‌های فیشینگ مختلفی را از حساب Vagner’s Discord در گروه‌های رسمی BAYC، Mutant Ape Yacht Club (MAYC) و گروه‌های Otherside به اشتراک گذاشته‌اند.

لینک‌های فیشینگ مختلف

بسیاری از کاربران گروه‌های Discord که در مورد کلاهبرداری‌های جاری بی‌توجه بودند، به پیام‌های فیشینگ علاقه نشان داده و بعضی از آن‌ها در دام این کلاهبرداری افتادند.

در پایان تحقیقات، OKHotshot لیست کیف پول‌هایی که NFT‌های به خطر افتاده را نگه داشته و منتقل می‌کردند، منتشر کرد. این دومین باری است که BAYC طی دو هفته قربانی حمله فیشینگ می‌شود.

در ۲۵ می، یکی از اعضای Proof Collective، نزدیک به ۲۹ NFT‌ مبتنی بر اتریوم به ارزش ۱٫۵ میلیون دلار از دست داد.

لینک‌های فیشینگ مختلف

منبع: cointelegraph

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.