توضیح پلن بی در مورد پیش‌بینی ناموفق بیت کوین

توضیح پلن بی در مورد پیش‌بینی ناموفق بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ آذر ۱۴۰۰

بیتستان: بیت‌کوین، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال، همواره مورد توجه تحلیل‌گران بازار رمزارزها بوده و عده‌ای سعی دارند تا الگوهای قیمت آن را پیش‌بینی کنند. اما برخی از این پیش‌بینی‌ها درست عمل نمی‌کنند. توضیح پلن بی در مورد پیش‌بینی ناموفق بیت کوین را در ادامه بخوانید.

پیش‌بینی تحلیلگر هلندی بیت‌کوین که با نام مستعار پلن بی (PlanB)، شناخته می‌شود، محقق نشد. او پیشتر در توییتر درباره آینده بیت‌کوین اظهار نظر کرده بود، اما پیش‌بینی ناموفق او اخیرا در رسانه‌های اجتماعی مورد تمسخر واقع شده است. اما توضیح پلن بی در مورد پیش‌بینی ناموفق بیت کوین چیست؟

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط پلن بی

پلن بی، مدل کف اختصاصی را برای بیت‌کوین پیش‌بینی کرده بود. این الگو در ماه‎‌های آگوست، سپتامبر و اکتبر، عملکرد خوبی از خود نشان داده بود. اما این مدل، در ماه نوامبر به طرز وحشتناکی در مسیر کاهش قرار گرفت.

گاو قدیمی بیت‌کوین پیش‌بینی کرد که بدترین سناریو برای بیت‌کوین تا پایان نوامبر، قیمت تقریبی 98,000 دلار خواهد بود. این به این معنی است که بیت‌کوین، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال، باید در کمتر از یک هفته 67 درصد افزایش یابد تا این پیش‌بینی محقق شود.

پلتفرم ای‌تورو، معاملات کاردانو را محدود می‌کند!

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید

آیا پیش‌بینی پلن بی، محقق خواهد شد؟

این تحلیلگر سه مدل دارد که به او کمک می‌کند تا بازار بیت کوین را مثلثی کند. او مدل S2F خود را با تحلیل زنجیره‌ای و مدل کف اختصاصی ترکیب می‌کند. پلن بی در پادکست Preston Pysh، توضیح داد که دومی بر اساس تحلیل تکنیکال است:

قیمت یک چیز ریاضی است و یک خطای کلاسیک در حال رخ دادن است. این خطا، یک خطای ریاضی است و به هیچ وجه مربوط به بیت‌کوین نیست… این فقط  یک روش دیگر برای مشاهده داده‎‌های قیمتی است که همه به آن نگاه می‌کنند.

علیرغم این واقعیت که مدل کف اختصاصی او درست عمل نکرده است، PlanB اصرار دارد که مدل بحث برانگیز S2F، که او را به شهرت رسانده است، تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد و عملکرد خود را حفظ می‌کند.

به گفته این تحلیلگر، بیت‌کوین هنوز در مسیر رسیدن به 100,000 دلار است، حتی اگر قیمت این رمزارز در حال حاضر بسیار کمتر از قیمت پیش‌بینی شده باشد.

هدف مدل S2F، پیش‌بینی ارزش بیت‌کوین با در نظر گرفتن نرخ تولید سهام است. این مدل، اغلب به دلیل تمرکز بر کمبود و در نتیجه خارج کردن تقاضا از معادله، مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

در روز شکرگزاری ارز دیجیتال هدیه دهید!

در حالی که به نظر می‌رسد که قیمت 98,000 دلار برای بیت‌کوین دور از دسترس باشد، گاو نر به مبارزه برای سبز شدن شمع ماهانه نوامبر ادامه می‌دهد.

اوایل امروز، بیت‌کوین به نزدیک به 59,000 دلار افزایش یافت. بسیاری عقیده دارند که این افزایش قیمت، حاصل تاثیر پیشنهاد هدیه دادن ارز دیجیتال در روز شکرگزاری باشد.

بری سیلبرت (Barry Silbert)، از فالوورهایش خواست تا ارزهای دیجیتال مورد علاقه خود را به اعضای خانواده خود هدیه دهند.

بیت‌کوین سال گذشته روز شکرگزاری پرتلاطمی را پشت سر گذاشت و طی یک روز 13 درصد سقوط کرد. با این حال، هدلرها قطعا در جشن شکرگزاری امسال عملکرد خوبی داشته‌اند، زیرا بیت‌کوین در یک سال، تقریبا 320 درصد افزایش یافته است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.