پولکادات رکورد قیمتی جدید را ثبت کرد!

پولکادات رکورد قیمتی جدید را ثبت کرد!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ آبان ۱۴۰۰

پولکادات اخیرا اقدام به راه‌اندازی شبکه جدیدی تحت عنوان پاراچین کرده است که برای افزایش امنیت و کارایی سیستم بلاک‌چین به کار گرفته خواهد شد. Polkadot (DOT) پیش از شروع مزایده پاراچین یک رکورد جدید در به نام خود ثبت کرد و ۱۵ درصد افزایش قیمت داشت. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات افزایش ۱۵ درصدی قیمت پولکادات را بیان کنیم.

پلتفرم بلاک‌چین پرسرعت Polkadot اخیراً پیشنهادی را تصویب کرده است که امکان ثبت نام و اعطای وام‌های جمعی را برای توسعه دهندگان فراهم می‌کند. این خبر باعث شده است که قیمت ارز DOT حدود ۱۵٪ افزایش یافته و به بالاترین حد خود برسد. در حال حاضر، قیمت هر واحد ارز DOT حدود ۵۰/۸۷ دلار است.

تصویب طرح جدید توسط مجمع پولکادات:

هدف پاراچین‌ها ایجاد قابلیت همکاری کامل بین شبکه‌های مختلف لایه ۱ است. برای تبدیل شدن به بخشی از این شبکه، هر زنجیره‌ای باید تعداد لازم از آرا را که می‌تواند از طریق مزایده جمع‌آوری شود، جمع آوری کند. این مورد قرار بود که به رای گذاشته شود و در صورت دریافت اکثریت آرا، انجام خواهد شد.

رای گیری انجام گرفته و امکان ثبت نام و اعطای وام‌های جمعی مورد قبول واقع شده است.

ارز DOT به این اخبار واکنش مثبت نشان داد و در مقایسه با ATH قبلی خود در ماه مه که حدود ۴۹/۳۵ دلار بود، ۱۵% افزایش یافت و به بالاترین حد خود یعنی ۵۰/۸۷ دلار رسید.

اولین دوره از مزایده پاراچین پولکادات برای ۱۱ نوامبر (امروز) برنامه‌ریزی شده است. اولین دوره مزایده به مدت پنج هفته ادامه خواهد داشت.

پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال بایننس نیز در اطلاعیه‌ای حمایت خود را از مزایده‌های پاراچین پولکادات که قرار است هفته آینده فعال شوند، اعلام کرده است.

منبع: cryptoslate

در زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از برگزاری مزایده پاراچین پولکادات توسط بایننس به دست آورید

برگزاری مزایده پاراچین پولکادات توسط بایننس
تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.