رمزارز ماتیک افزایش 25 درصدی را تجربه کرد!

افزایش 25 درصدی پالیگان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ آذر ۱۴۰۰

بیتستان: پالیگان اولین پلتفرم دارای ساختار مناسب برای افزایش مقیاس پذیری و توسعه زیرساخت اتریوم است. ارز رایج این شبکه، ماتیک بوده و اختصاصی شبکه پالیگان است. جزئیات افزایش 25 درصدی پالیگان را در ادامه بخوانید.

افزایش 25 درصدی پالیگان

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط IntoTheBlock، شاخص IOMP نشان می‌دهد که تقریبا همه هولدرهای توکن‌های Polygon در سود هستند. طبق این داده‌ها، 99.22 درصد از موقعیت‌ها همچنان در سود باقی می‌مانند. همچنین این داده‌ها از افزایش 25 درصدی پالیگان خبر می‌دهند.

اما ماتیک نتوانست در این بازار بیش از این دوام بیاورد و با از دست دادن 9 درصد از ارزش خود در عرض چند دقیقه، با یک بازگشت سریع مواجه شد. با این اتفاق، 3 درصد از هولدرهایی که قبلا در سود بودند، یا در وضعیت رکود قرار دارند و یا در حال ضرر هستند.

افزایش قیمت ماتیک

Matic در حال حاضر در روند صعودی محلی است. این روند از 19 نوامبر آغاز شده است و تا کنون ادامه دارد. این رمزارز در حال حاضر پس از به دست آوردن آخرین ATH خود، در محدوده مشخصی در حال حرکت است.

اندیکاتور In/Out of money درصد و حجم موقعیت‌هایی را نشان می‌دهد که با سود، زیان یا سر به سر، معامله می‌شوند. اگر تعداد زیادی از موقعیت‌ها در سود باشند، به عنوان یک شاخص صعودی در نظر گرفته می‌شود. در صورتی که در این شاخص، اکثر موقعیت‌ها در زیان باشند، یک امتیاز منفی برای دارایی به حساب می‌آید.

iomp ماتیک

این اندیکاتور همچنین با توجه به عملکرد قیمت، مناطق مقاومت و حمایت را برای سرمایه‌گذار مشخص می‌کند. طبق گزارش IOMP، منطقه پشتیبانی فعلی در منطقه 1.83 تا 1.89 دلار با میانگین قیمت 1.86 دلار باقی مانده است.

منطقه مقاومت قوی که توسط پرایس‌اکشن تایید شد، نیز در محدوده قیمت 2.22 دلار قرار دارد.

منبع: U.TODAY

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
ماتیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.