تیم توسعه دهنده‌ی پالیگان به پروژه‌های ترا کمک می‌کند تا به بلاک‌چین پالیگان مهاجرت کنند

کمک های پالیگان به پروژه ترا برای مهاجرت به بلاک چین این شبکه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: تیم توسعه‌دهنده‌ی پالیگان در حال کار با تیم ترا است تا هر چه سریع‌تر به بلاک‌چین پالیگان مهاجرت کنند. سقوط اکوسیستم ترا در هفته‌ی گذشته موجب شد که کل بازار ارزهای دیجیتال در شوک فرو رود. علاوه بر کمک های پالیگان به پروژه ترا برای مهاجرت به بلاک چین این شبکه، دیگر تیم‌ها نیز در صدد کمک به این اکوسیستم سقوط کرده هستند تا خود را بازیابی کند.

کمک های پالیگان به پروژه ترا برای مهاجرت به بلاک چین این شبکه

سقوط اکوسیستم ترا در هفته گذشته کل بازار ارزهای دیجیتال را شوکه کرد. از این رو پروژه‌های مختلف صنعت کریپتو پیش قدم می‌شوند تا با کمک به تیم ترا، مشکل به وجود آمده را هر چه سریع‌تر بر طرف کنند.

روز یکشنبه بود که مدیر عامل پالیگان در توییتر، پستی را منتشر کرد که نشان می‌داد، در حال کمک به پروژه‌های مختلف ترا است تا به بلاک‌چین پالیگان مهاجرت کنند. وی در این رابطه گفت:

ما در حال همکاری نزدیک با انواع پروژه‌های ترا هستیم تا کمک کنیم هر چه سریع‌تر به @0xPolygon مهاجرت کنند. ما سرمایه و منابعی را در اختیار این تیم‌ها قرار خواهیم داد.

Sandeep Nainwal، یکی از بنیانگذاران پالیگان توضیح داد که پروژه‌های ترا می‌توانند از ساز و کارهای مختلفی برای این کار استفاده کنند. وی اشاره کرد که در حال حاضر در بلاک‌چین پالیگان امکان استفاده از ساز و کار PoS و SUPERNET وجود دارد و به زودی ZK Rollups نیز معرفی خواهد شد.

برنامه ترا برای بازیابی خود

پس از این که در هفته‌ی گذشته ترا به صورت کامل سقوط کرد، بنیانگذار این پروژه، Do Kwon چند روز پیش برنامه‌ی خود برای احیای شبکه را منتشر ساخت. در این بین، برخی از افراد با این برنامه‌ها موافق بودند، اما برخی دیگر نه!

مدیرعامل بایننس از جمله افرادی بود که مخالفت خود با برنامه‌ی پیش رو را علنی کرد. از نظر وی، این ایده‌ها پتانسیل اجرایی شدن زیادی ندارند. ژائو، مدیر عامل بایننس در ادامه گفت:

صرف نظر از دیدگاه‌های شخصی من و برنامه‌هایی که انتخاب شده، ما (تیم بایننس) همیشه اینجا خواهیم بود تا به هر نحوی که شده، از جامعه حمایت کنیم.

منبع: coingape

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.