با سقوط بازار، قیمت NFTهای محبوب نیز کاهش یافت

کاهش قیمت NFTهای محبوب و سقوط بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ خرداد ۱۴۰۱

با توجه به داده‌ها، قیمت NFTهای محبوب در طی هفت روزه گذشته به شدت کاهش یافته است. طبق گزارشات کاهش قیمت NFTهای محبوب و سقوط بازار مرتبط با یکدیگر هستند. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر با بیتستان همراه باشید.

کاهش قیمت NFTهای محبوب و سقوط بازار

در طی سقوط شدید بازار ارزهای دیجیتال، قیمت NFTها هم کاهش یافت. طبق داده‌ها میزان فروش توکن‌های غیر قابل تعویض نسبت به هفته گذشته ۱۷/۳۲ درصد افت کرده است. با توجه به این داده‌ها، برخی ار=ز محبوبترین NFTها با قیمت بسیار پایینی معامله می‌شوند.

با وجود اینکه در یک سال گذشته NFTها به مقدار زیادی فروخته می‎شدند، اکنون اولین باری است که این توکن‌ها روند نزولی دارند. طبق گزارشات، سقوط بازار در چند هفته گذشته علت اصلی نزولی بودن روند NFTها است.

کاهش قیمت NFTها

طبق گزارشات ارائه شده از Googletrands میزان جستجوی کلمه NFT نیز شدیدا افت کرده است. با نگاهی به آمار می‌توان فهمید که افت Terra UNA و UST تاثیر زیادی بر بازار NFT گذاشته است.

نا گفته نماند با وجود رشد چشمگیر مجموعه‌های محبوب NFT، اکنون این مجموعه‌ها به پایین‌ترین حد خود رسیده‌ و با قیمت بسیار پایینی معامله می‌شوند.

فروش NFTهای محبوب به نصف قیمت

براساس گزارشات، روز ۲۳ آوریل کمترین قیمتی که برای مجموعه Proof Collective ثبت شد، ۱۲۹ اتر بود. در آن زمان یک اتریوم ۲۹,۸۰ دلار ارزش داشت.

کف قیمت مجموعه Bored Ape Yacht Club با توجه به قیمت اتر، تقریبا ۳۶۲ هزار دلار بوده است. همچنین ارزان‌ترین مجموعه نیز Cryptopunks بوده که در قیمت ۱۷۴ هزار دلار معامله شده است.

علاوه بر  این مجموعه‌ها، Clonex، Doodles، Azuki، Veefriends، Bored Ape Kennel Club افت شدید داشتند.

منبع: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.