پروژه پورتالز سولانا حدود 5 میلیون دلار سرمایه جذب کرد

جذب سرمایه ۵ میلیون دلاری پروژه پورتالز برای ساخت متاورس NFT سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

پورتالز، یک پروژه متاورس پیاده شده روی سولانا است که ۵ میلیون دلار سرمایه‌ی اولیه جمع آوری کرده است. پروژه جدید سولانا، به کاربران اجازه می‌دهد که به راحتی فضاهای شخصی را در یک محیط شهری مجازی با سلیقه خود تغییر دهند. برای خواندن خبر جذب سرمایه ۵ میلیون دلاری پروژه پورتالز برای ساخت متاورس NFT سولانا با بیتستان همراه باشید.

پروژه پورتالز که روی سولانا راه‌اندازی شده برای ساخت NFT Metaverse سولانا مبلغ ۵ میلیون جمع آوری کرد.

در حالی که بیشتر پروژه‌های متاورس از جمله Decentraland و The Sandbox بر پایه اتریوم ساخته شده‌اند، اخیرا شاهد شروع پروژه‌های جدید از رقبای این بلاک‌چین در دنیای متاورس هستیم.

پورتالز از زمان راه‌اندازی خود در پاییز سال گذشته تا به امروز با سرعت قابل توجهی بین کاربران محبوب شده و پیشرفت کرده است. این پروژه اکنون ۵ میلیون دلار برای پیشبرد اهداف خود جمع آوری کرده است.

از سرمایه‌گذاران این پروژه می‌توان به Greylock، Multicoin Capital، Solana Ventures، Alameda Research، Sino Global Capital، و شرکت Mantis VC The Chainsmokers اشاره کرد. جاستین کان ( Justin Kan)، یکی از بنیانگذاران سایت پخش ویدیوی Twitch و بازار جدید بازی NFT Fractal، نیز از سرمایه‌گذاران این پروژه است.

Greylock Partners یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر است که در سال ۱۹۶۵ تأسیس شد. سرمایه تحت مدیریت این شرکت بیش از ۳٫۵ میلیارد دلار است.

این پروژه قصد دارد از منابع مالی جمع آوری شده، برای گسترش تیم خود استفاده کند تا متاورس خود را توسعه دهد. برنامه‌های آینده این پروژه، راه‌اندازی ابتکارات جدید از جمله، مرکز شهر Portals Downtown و همچنین ابزارهای پیشرفته برای سازندگان، است.

جذب سرمایه ۵ میلیون دلاری پروژه پورتالز برای ساخت متاورس NFT سولانا

شروع قیمت NFTهای سولانا از ۹۰۰۰ دلار

قیمت NFTها در بازارهای ثانویه از ۹۰۰۰ دلار شروع می‌شوند و شرکت‌هایی مانند FTX US و Binance.US پورتالز خود را در محل‌های مشخص دایر کردند.

صرافی‌های ارزهای دیجیتال FTX US و Binance.US هر دو «دفتر مرکزی متاورس» را در دنیای پورتالز خود ایجاد کرده‌اند.

ارزان‌ترین پورتال NFT موجود در Magic Eden با قیمت ۸۵ SOL یا حدود ۹۰۰۰ دلار لیست شده است. فضاهای بزرگ‌تر در پورتالز مثل «Onyx» و «Vision» برای برندها و مشاغل طراحی شده‌اند و در حال حاضر با قیمت  ۴۶۹ SOL (50,000 دلار) تا ۲,۱۰۰ SOL (220,000 دلار) فروخته می‌شوند.

چشم‌اندازهای متاورسی سولانا

متاورس به چشم‌انداز همه‌جانبه‌تری از اینترنت اشاره دارد که در آن کاربران در فضاهای سه بعدی مشترک برای کار و بازی به طور یکسان در تعامل هستند و دارایی‌های NFT را در اختیار داشته و از آن‌ها استفاده می‌کنند.

تغییر نام فیس‌بوک به متا باعث ایجاد تبلیغات حول متاورس شده است، اما پروژه‌های مبتنی بر بلاک‌چین سال‌ها بود که در این فضا ساخته شده بودند.

پروژه‌هایی مانند Decentraland و The Sandbox هر دو پس از تغییر نام فیس‌بوک در اکتبر گذشته، با افزایش ارزش‌گذاری توکن‌ها و افزایش تقاضا برای زمین‌های مجاز رشد روبه‌رو شدند. بر اساس داده‌های MetaMetric Solutions، بیش از ۵۰۰ میلیون دلار زمین مجازی در سال ۲۰۲۱ فروخته شده است.

پرتالز در سولانا به عنوان یک پروژه‌ی پیشرو شناخته می‌شود.

اکوسیستم NFT سولانا در شش ماه گذشته رشد قابل توجهی داشته است. دلیل این رشد پروژه‌هایی مانند Solana Monkey Business و Degenerate Ape Academy هستند که تقاضای زیادی دارند و همچنین بازی‌های مبتنی بر NFT مانند Star Atlas و Aurory.

به گفته سازندگان Metaplex، پروتکل NFT سولانا، تا اواسط ژانویه بیش از ۱٫۲ میلیارد دلار حجم معاملات داشته و بیش از ۵٫۷ میلیون NFT سولانا از آن زمان ساخته شده است.

منبع: decrypt.co

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.