مجلس پرتغال پیشنهاد اخذ مالیات از سود معاملات رمزارزها را رد کرد

رد پیشنهاد اخذ مالیات از سود معامله‌های ارزهای دیجیتال توسط مجلس پرتغال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ خرداد ۱۴۰۱

ده روز پس از ارسال پیشنهاد اخذ مالیات توسط وزیر دارایی پرتغال، خبر رد پیشنهاد اخذ مالیات از سود معامله‌های ارزهای دیجیتال توسط مجلس پرتغال منتشر شد. پیشنهاد دریافت مالیات حین بحث حول بودجه سال ۲۰۲۲  در مجلس عرضه شده بود. برای خواندن جزئیات با بیتستان همراه باشید.

رد پیشنهاد اخذ مالیات از سود معامله‌های ارزهای دیجیتال توسط مجلس پرتغال

روز چهارشنبه مجلس پرتغال جلسه‌ای درباره‌ی بودجه‌ی سال ۲۰۲۲ برگزار کرد. در این جلسه، وزیر دارایی کشور پیشنهاد خود درباره‌ی دریافت مالیات از سود معاملات رمزارزها را ارائه کرد.

فرناندو مدینا (Fernando Medina)، وزیر دارایی پرتغال اعلام کرد که چندین کشور در پی تدوین قوانین مالیاتی در حوزه ارزهای دیجیتال هستند.

پرتغال کشوری است به عنوان بهشت مالیاتی نیز شناخته می‌شود، زیرا در این کشور مالیاتی دریافت نمی‌شود. به همین دلیل مکان بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاران کریپتو است. البته پیشنهاد وزیر دارایی پرتغال این سرمایه‌گذاران را کمی نگران کرده بود.

می‌توان گفت، کشور پرتغال یکی از کشورهای حامی کریپتو است، به طوری که اولین فروشگاه غیرمجازی برای خرید و فروش رمزارز در این کشور افتتاح شده است. این کشور دارایی‌های دیجیتال را به عنوان روشی ایده‌آل برای پرداخت می‌داند.

دولت پرتغال طی بیانیه‌ای رد پیشنهاد اخذ مالیات از سود ارزهای دیجیتال را اعلام کرد و این قضیه باعث خوشحالی سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال شد.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.