افزایش محبوبیت شیبااینو در ترکیه: آیا ترکیه شیبااینو را پذیرش خواهد کرد؟

احتمال پذیرش شیبا اینو توسط ترکیه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰

احتمال پذیرش شیبا اینو توسط ترکیه بسیار بالا است. با توجه به گزارشات اخیر، تقاضا برای شیبااینو در ترکیه افزایش یافته و از بیت‌کوین پیشی گرفته که نشان می‌دهد شیبااینو در بین سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای محبوبیت زیادی به دست آورده است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

بر اساس گزارشات اخیر، امکان دارد ترکیه رمزارز شیبااینو را بپذیرد که می‌تواند یک خبر خوب برای این ارز دیجیتال باشد. معاون رئیس گروه حزب عدالت و توسعه ترکیه، مصطفی الیتاش (Mustafa Elitaş) در این مورد با انجمن شیبااینو در ترکیه گفت و گو کرده است.

این خبر توسط Shytoshi Kusama یکی از توسعه دهندگان رمزارز شیبااینو منتشر شده.

احتمال پذیرش شیبا اینو توسط ترکیه

جای تعجب نیست که ترکیه رمزارز شیبااینو را مورد بررسی‌های خود قرار داده. در پلتفرم معاملاتی بایننس، حجم معاملات جفت ارز SHIB/TRY تقریبا ۲۷۹,۲۱۳,۰۷۵ لیر ترکیه بود، در حالی که حجم معاملات جفت ارز BTC/TRY ۱۲۵,۶۲۱,۷۸۴,۸ لیر ترکیه است.

تقاضای زیاد برای شیبااینو

براساس گزارشات، تقاضا برای شیبااینو در ترکیه از بیت‌کوین پیشی گرفته که نشان می‌دهد محبوبیت این رمزارز در بین سرمایه‌گذاران ترکیه افزایش یافته است. این یکی از دلایل پذیرش شیبااینو در ترکیه محسوب می‌شود. دلیل دیگر نیز می‌تواند کاهش ارزش لیر ترکیه در بازار ارزهای دیجیتال باشد.

تقاضای زیاد برای شیبااینو

در فوریه ۲۰۲۲ شیبااینو در صرافی Bitexan لیست شد. علاوه بر این Foxbit نیز که یک صرافی برزیلی است، تصمیم گرفته پشتیبانی از شیبااینو را آغاز کند.

علاقه زیاد به شیبااینو موجب شده تا احتمال پذیرش آن توسط دولت ترکیه بالا برود. اگر ترکیه این رمزارز را بپذیرد، بی شک نظارت بر این رمزارز نیز افزایش می‌یابد.

آیا پذیرش شیبااینو منجر به افزایش قیمت می‌شود؟

بزرگ‌ترین سوالی که اکنون فکر سرمایه‌گذاران را به خود مشغول کرده، در رابطه با افزایش قیمت شیبااینو در صورت پذیرش است.

بر اساس گزارشات، اگر شرکت‌های بیشتری شیبااینو را به عنوان یک روش پرداخت بپذیرند، بی شک شاهد رشد قیمت این رمزارز هم خواهیم بود.

پذیرش شیبااینو در ترکیه و احتمال رشد قیمت آن

با خرید انبوه امکان دارد قیمت این رمزارز به ۰,۰۰۰۰۶۰۰۰ برسد. رسیدن به ۱ دلار در ۱۰ سال آینده نیازمند عوامل دیگری است.

منبع خبر: financemagnates

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.