بیت کوین در ۳۰ هزار دلار: باز هم نگران سقوط بیت کوین باشیم؟

احتمال سقوط دوباره‌ی بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱

بیت‌کوین بیش از یک ماه است که در محدوده ۳۰ هزار دلاری معامله می‌شود. تحلیلگران با مشاهده این روند نزولی بیان کردند که احتمال سقوط دوباره‌ی بیت کوین وجود دارد. برای اطلاع از جزئیات دقیق با بیتستان همراه شوید.

احتمال سقوط دوباره‌ی بیت کوین

بیت‌کوین همچنان در محدوده قیمتی ۳۰ هزار دلار معامله می‌شود و احتمال دارد به این روند نزولی ادامه دهد. براساس گزارشات ارائه شده از coinmarketcap، این رمزارز اکنون در قیمت ۳۰,۳۱۸ دلار معامله می‌شود که نسبت به اوایل ماه چندان تغییر نکرده.

قابل ذکر ایست که قیمت این رمزارز نسبت به بالاترین سطح در سال ۲۰۲۱ نیز بیش از ۵۰ درصد افت کرده است. از جمله مواردی که منجر به افت قیمت بیت‌کوین شده‌اند، می‌توان به افزایش نرخ تورم، افزایش نرخ بهره و جنگ روسیه و اوکراین اشاره کرد.

با وجود اینکه بیت‌کوین ضررهای زیادی را ثبت کرده، تحلیلگران معتقدند که افت قیمت این رمزارز ادامه خواهد داشت. طبق پیش بینی‌ها احتمال دارد این رمزارز تا ۲۰ هزار دلار کاهش یابد.

ویلی وو، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، اخیرا با انتشار یک توییت بیان کرد با وجود افت و ضررهای اخیر بیت‌کوین، این رمزارز هنوز به کف قیمت خود نرسیده است.

او بیان کرد تنها ۴۷ درصد از دارندگان این رمزارز ضرر کرده و دارایی‌ها خود را فروخته‌اند. نا گفته نماند که سرمایه‌گذاران بزرگ بازار همچنان در حال خرید این رمزارز هستند اما با این حال روند بیت‌کوین نزولی است.

منبع: coingapee

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.