سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها اکنون می‌توانند با ارزهای دیجیتال در برزیل خانه بخرند!

امکان خرید خانه در برزیل با کاردانو و دیگر آلت کوین ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: امکان خرید خانه در برزیل با کاردانو و دیگر آلت کوین ها فراهم شد. طبق گزارشات، اکنون سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال می‌توانند با استفاده از کاردانو، ریپل و متیک اقدام به خرید خانه در برزیل کنند. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر با ما همراه باشید.

امکان خرید خانه در برزیل با کاردانو و دیگر آلت کوین ها

شرکت Gafisa (شرکت مشاوره املاک و ساخت و ساز آن) شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان روشی برای پرداخت کرده است. کاربران بازار ارزهای دیجیتال از این پس می‌توانند هزینه خرید خانه را با رمزارزها بپردازند. این شرکت با همکاری صرافی فاکس بیت، آلت‌کوین‌هایی مانند ریپل، کاردانو و متیک را می‌پذیرد.

طبق بیانیه مطبوعاتی این صرافی، Gafisa  از ابتدای فوریه سال ۲۰۲۱ قصد دارد ارزهای دیجیتال را به عنوان روشی برای پرداخت بپذیرد. نا گفته نماند که با پذیرش ارزهای دیجیتال، خرید خانه بدون واسطه گری پلتفرم‌های دیگر انجام خواهد شد.

مدیر اجرایی شرکت Gafisa بیان کرد که رشد بازار ارزهای دیجیتال یکی از دلایلی بود که شرکت اقدام به پذیرش ارزهای دیجیتال کرده است.

طبق گزارشات این شرکت علاوه بر آلت‌کوین‌های ذکر شده، اتریوم و سولانا را به عنوان روشی برای پرداخت هزینه خانه پذیرفته است. نا گفته نماند که در مجموع بیش از ۱۶ ارز دیجیتال توسط این شرکت پشتیبانی خواهند شد.

طبق گفته مدیر این شرکت از هر ۱۳ نفر، یک نفر در ملک‌های ساخته شده توسط Gafisa زندگی می‌کنند. برای خرید خانه کاربران بازار ارزهای دیجیتال باید ابتدا فرمی را پر کنند، سپس این فرم به صورت کامل توسط شرکت بررسی خواهد شد.

منبع: cryptoglobe

کاردانو ریپل ماتیک اتریوم سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.