احتمال دارد ادغام اتریوم دوباره تاخیر داشته باشد!

احتمال تاخیر دوباره در ادغام اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ خرداد ۱۴۰۱

براساس گزارشات اخیر، بنیانگذاران بلاک‌چین اتریوم  بیان کردند که احتمال تاخیر دوباره در ادغام اتریوم وجود دارد. طبق آخرین گزارشات، نهایتا تا سه ماه آینده فرایند انتقال اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام نهایی خواهد شد. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

احتمال تاخیر دوباره در ادغام اتریوم

براساس گزارشات اخیر، احتمالا تغییر ساز و کارهای شبه اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام که بیشتر افراد منتظر آن بودند، تاخیر داشته باشد. طبق گفته‌های یکی از بنیانگذاران این شبکه، تا سه ماه آینده این فرایند نهایی خواهد شد.

ویتالیک بوترین یکی از بنیانگذاران اتریوم، با شرکت در یک جلسه بیان کرد که تغییر ساز و کار اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام در 8 ژوئن در شبکه آزمایشی اتریوم به نام راپستن اتریوم اجرا خواهد شد.

پرستون ون یکی از توسعه دهنده‌های اصلی شبکه اتریوم نیز اعلام کرد اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، انتقالی که به آن ادغام می‌گوییم در ماه آگوست تکمیل می‌شود.

ویتالیک بوترین تاکید کرد که به احتمال زیاد این ادغام در ماه آگوست امسال تکمیل خواهد شد. همچنین نا گفته نماند که او در گفتگوی خود اعلام کرد که احتمال تاخیر همچنان وجود دارد.

جاستین دریک نیز بیانیه‌ای مرتبط با تاخیر را ارائه داد. او بیان کرد که تیم توسعه مطمئن است که همه چیز طبق برنامه پیش خواهد رفت اما احتمال تاخیر در ادغام وجود دارد.

انتقال اتریوم به اثبات سهام یک به روزرسانی مهم است که بیشتر افراد منتظر آن هستند. طبق گزارشات تیم توسعه بعد از این انتقال، ادغام The Verge، The surge the purge و در نهایت The splurge را در لیست خود قرار داده است.

تاخیر در ادغام اتریوم

منبع: bitcoinist

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.