احتمال افت قیمت شدید توکن MATIC: سرمایه‌گذاران احتیاط کنند!

احتمال افت قیمت شدید توکن MATIC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته شاهد رشد قیمت توکن شبکه پالیگان بودند. با این حال احتمال افت قیمت شدید توکن MATIC هنوز هم وجود دارد و این احتمال سرمایه‌گذاران را نگران کرده است. برای اطلاع از جزئیات دقیق این خبر در ادامه با ما همراه شوید.

براساس داده‌های ارائه شده از santiment، قیمت توکن شبکه پالیگان در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰ درصد رشد کرده است. سرمایه‌‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال پس از انتشار داده‌های CPI یک پامپ را تجربه کردند و اکنون نیز ارزش بازار با رشد ۳ درصدی به ۸۹۲ میلیارد دلار رسیده است.

یا این حال، داده‌ها نشان می‌دهند که سرمایه‌گذاران باید با احتیاط عمل کنند، چرا که احتمال افت قیمت متیک وجود دارد. جالب است بدانید که در ۳۰ روز گذشته میانگین تعداد معامله‌گران پالیگان ۲۸ درصد بیشتر شده است.

توکن شبکه پالیگان امروز با میانگین قیمت ۰,۶۳۴۶۱۸ دلار معامله شده است. این توکن نسبت به دیروز رشد ۱۵ درصدی را ثبت کرده. حجم معاملات ۲۴ ساعته متیک نیز با رشد ۱۰۶ درصدی به ۱/۲۲ میلیارد دلار رسیده است.

افزایش قیمت متیک ناشی از چیست؟

به احتمال زیاد رشد قیمت توکن متیک ناشی از آخرین اطلاعیه‌هایی بود که توسط تیم پشتیبانی ارائه شده است. جالب است بدانید که نهنگ‌های اتریوم نیز در حال خرید توکن متیک هستند.

با توجه به داده‌های ارائه شده از Whalestats، متیک در حال حاضر در بین ۱۰ توکن برتری است که توسط ۵۰۰ نهنگ اتریوم خریداری می‌شوند.

منبع: coingape

ماتیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.