احتمال دارد قیمت بیت‌کوین بعد از ادغام اتریوم سقوط کند!

احتمال سقوط قیمت بیت کوین بعد از ادغام اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ شهریور ۱۴۰۱

بیتستان: بر اساس داده‌های ارائه شده، احتمال دارد قیمت بیت‌کوین تحت تاثیر ادغام اتریوم قرار گرفته و افت کند. احتمال سقوط قیمت بیت کوین بعد از ادغام اتریوم زمانی مطرح شد که معامله‌گران متوجه شدند میزان ذخایر ماینرهای بیت‌کوین به شدت افت کرده است.

احتمال سقوط قیمت بیت کوین بعد از ادغام اتریوم

بسیاری از معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال بیان می‌کنند که بعد از ادغام اتریوم، قیمت بسیاری از رمزارزها مانند اتریوم و بیت‌کوین تا شش ماه رشدی نخواهد داشت.

با توجه به داده‌های ارائه شده از کریپتو کوایت، میزان ذخایر ماینرهای بیت‌کوین به شدت کاهش یافته است. این نشانه خوبی برای معامله‌گران نیست؛ چرا که در صورت کاهش ذخایر، قیمت این رمزارز نیز افت می‌کند. به گفته بسیاری از فعالان بازار رمزارزها، ادغام اتریوم بر قیمت این رمزارز تاثیر خواهد گذاشت.

طبق گزارشات ارائه شده از کوین مارکت کپ، قیمت بیت‌کوین اکنون ۲۱,۴۹۹/۰۵ دلار است که در ۲۴ ساعت گذشته ۰/۰۹ درصد رشد کرده است.

گفتنی است که چندین بار مشاهده شده با کاهش میزان ذخایر ماینرها بیت‌کوین، قیمت آن نیز افت کرده است. با بررسی موجودی ذخایر همه ماینرهای بیت‌کوین، گمانه‌زنی‌هایی که در مورد افت قیمت این رمزارز وجود دارد، افزایش می‌یابد.

منبع: coingape

بیت کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.