آیا The Metaverse شیبااینو موجب خواهد شد تا قیمت SHIB افزایش پیدا کند؟

احتمال افزایش قیمت شیبااینو با فروش زمین های متاورسی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: شیبااینو پس از دو افزایش جداگانه ۳۰ درصدی، یک ماه بسیار خوب را پشت سر گذاشته است؛ اما با این حال تا به اینجای ماه آوریل، نتوانسته دوباره مانند ماه قبل رشد داشته باشد. این در حالی است که کارشناسان معتقدند احتمال افزایش قیمت شیبااینو با فروش زمین های متاورسی همچنان وجود دارد و باید ببینیم که SHIB چه واکنشی به مناقصه پیش رو نشان خواهد داد.

طبق اعلام شیبااینو، فاز اول فروش زمین در متاورس (The Metaverse شیبااینو) امروز به پایان رسید و اکنون با برگزاری مرحله دوم فروش با رویداد HOLDERS، مناقصه ادامه خواهد یافت.

فاز ۲ فروش زمین‌های متاورسی نیز تا هفت روز آینده ادامه خواهد داشت و در طی آن سرمایه‌گذاران می‌توانند هر قطعه زمین را مستقیماً و با استفاده از رمزارز اتریوم خریداری کنند. برخلاف Bid Event، سرمایه‌گذاران در این مرحله مجبور نخواهند بود منتظر بمانند و برای قطعه زمین مد نظر خود با استفاده از LEASH پیش پرداخت بدهند.

بلکه خواهند توانست زمین مد نظرشان را بدون هیچ تاخیری و با استفاده از ETH خریداری کنند.

زمین‌های متاورسی شیبااینو به ۴ دسته‌ی Silver Furو Gold Tail ،Platinum Paw ،Diamond Teeth تقسیم می‌شوند که قیمت هر کدام بین ۰/۲ تا ۱ ETH اعلام شده است. پس از این رویداد، فروش زمین برای عموم آزاد خواهد بود و افرادی می‌توانند بدون هیچ پیش نیازی زمین خریداری کنند.

احتمال افزایش قیمت SHIB با فروش زمین های متاورسی

پیش بینی شده است که با آغاز فاز ۲ خرید زمین‌های متاورسی، قیمت شیبااینو افزایش پیدا کند و سرمایه‌گذاران از این موقعیت نهایت استفاده را ببرند. این در حالی است که اکثر سرمایه‌گذاران هنوز نتوانسته‌اند ضرری که به دلیل ریزش رخ داده در ژانویه متحمل شده بودند را جبران کنند.

در آن زمان بیش از ۵۵ درصد سرمایه‌گذاران در زیان بودند و تا امروز تنها ۴ درصد توانسته‌اند به منطقه سود وارد شوند.

احتمال افزایش قیمت شیبااینو با فروش زمین های متاورسی

یکی از دلایل اصلی این امر، در نوسان بودن قیمت شیبااینو اعلام شده است. به طوری که در ابتدای سال ۲۰۲۲، قیمت SHIB در سطح ۰/۰۰۰۰۳۴۱۶ قراv داشت، اما امروز با قیمت ۰/۰۰۰۰۲۵۷۶ دلار معامله می‌شود. این یعنی تقریبا ۳۲ درصد با قیمت ماه ژانویه خود فاصله دارد.

احتمال افزایش قیمت شیبااینو با فروش زمین های متاورسی

با این وجود اعلام شده که فروش زمین‌های متاورسی بیش از گسترش اکوسیستم شیبااینو اهمیت دارد، چرا که کاربران می‌توانند با استفاده از این زمین‌ها خود را به محدوده سود برسانند و دوباره طعم شیرین سرمایه‌گذاری در این پروژه را بچشند.

منبع: ambcrypto

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.