امکان معامله دوج‌کوین و شیبااینو با استیبل‌کوین‌ها فراهم شد

فراهم شدن امکان معامله دوج کوین و شیبا اینو با استیبل کوین ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ خرداد ۱۴۰۱

گزارشات اخیر خبر از فراهم شدن امکان معامله شیبا اینو و دوج کوین با استیبل کوین ها را می‌دهند. صرافی MEXC Global اخیرا اعلام کرده که کاربران این صرافی اکنون می‌توانند رمزارزهایی مانند دوج‌کوین و شیبااینو را با استیبل کوین Circle معامله کنند. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

فراهم شدن امکان معامله شیبا اینو و دوج کوین با استیبل کوین ها

صرافی MEXC Global اخیرا اعلام کرده که کاربران این صرافی اکنون می‌توانند رمزارزهایی مانند دوج‌کوین، شیبااینو و Apecoin را با استیبل کوین Circle معامله کنند. ناگفته نماند که قبلا کاربران این صرافی تنها قادر به معامله شیبااینو و دوج‌کوین با استیبل‌کوین تتر بودند.

قابل ذکر است که در ماه ژانویه این صرافی پشتیبانی از Bone را نیز آغاز کرد. طبق گزارشات، MEXC Global اولین صرافی است که از این رمزارز پشتیبانی کرده است.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط coinmarketscap، حجم معاملات این صرافی در ۲۴ ساعت گذشته ۱/۳ میلیارد تخمین زده می‌شود. بیت‌کوین، اتریوم و پولکادات سه رمزارزی هستند که بیشترین معامله را داشتند. بعد از آن‌ها شیبااینو و دوج‌کوین قرار دارند.

ناگفته نماند که دوج‌کوین و شیبااینو روز گذشته بیش از ۵ درصد افت قیمت داشته‌اند. بیت‌کوین نیز اوایل امروز به ۲۸ هزار دلار سقوط کرد، اما توانست پس از گذشت مدت زمان کمی رشد کند.

منبع: U.today

شیبا اینو دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.