شرکت ARK Invest: ارزش بازار اتریوم و قیمت بیت‌کوین تا سال ۲۰۳۰ افزایش خواهد یافت

پیش بینی ارزش بازار اتریوم در سال ۲۰۳۰
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ بهمن ۱۴۰۰

براساس گزارشات جدید، شرکت سرمایه‌گذاری آمریکایی ARK Invest پیش‌بینی کرده است که ارزش بازار اتریوم به ۲۰ تریلیون دلار می‌رسد و قیمت بیت‌کوین تا سال ۲۰۳۰ از یک میلیون دلار فراتر خواهد رفت. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات پیش بینی ارزش بازار اتریوم در سال ۲۰۳۰ مطلع شوید.

پیش بینی ارزش بازار اتریوم در سال ۲۰۳۰

شرکت سرمایه‌گذاری آمریکایی ARK Invest در گزارش سالانه‌ی خود، پیش‌بینی کرده است که ارزش بازار اتریوم تا ۱۰ سال آینده به ۲۰ تریلیون دلار می‌رسد. اگر این پیش‌بینی درست باشد، مبلغ پرداختی به ازای هر اتریوم ۱۷۰ تا ۱۸۰ هزار دلار خواهد بود.

علاوه بر این، در این پیش‌بینی بیان شده است که زمانی که دولت‌ها بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی پذیرفتند، قیمت این رمزارز افزایش می‌یابد. قیمت یک بیت‌کوین در سال ۲۰۳۰ می‌تواند از یک میلیون دلار فراتر رود.

ARK Invest یک شرکت سرمایه‌گذاری آمریکایی است که بیش از ۱۲/۴۳ میلیارد دلار  AUM دارد.

پیش بینی ارزش بازار اتریوم در سال ۲۰۳۰

پیش‌بینی این شرکت براساس سرعت رشد اتریوم بوده است. بیشتر این رشد در طی دو سال اخیر، ناشی از تامین مالی غیرمتمرکز بود. ARK با بیان جذابیت DeFi گفت:

DeFi قابلیت همکاری، شفافیت و خدمات مالی بیشتری نشان داده و مقدار هزینه‌های واسطه‌ای را به حداقل می‌رساند.

براساس این گزارش، می‌توان در بانک‌ها و وام‌دهی آن‌ها، صرافی‌ها، کارگزاری‌ها، مدیریت دارایی و بیمه‌ها از قراردادهای هوشمند مبتنی بر اتریوم استفاده کرد.

پیش بینی ارزش بازار اتریوم

این گزارش پیش‌بینی می‌کند که در سال ۲۰۳۰ سرمایه‌گذاران به ازای هر بیت‌کوین تقریبا ۱/۳۶ میلیون دلار باید بپردازند. ارزش بازار بیت‌کوین نیز در این سال به ۲۸/۵ تریلیون دلار خواهد رسید.

این شرکت انتظار دارد تا سال ۲۰۳۰ بیت‌کوین ۵۰ درصد از حواله‌های جهانی، ۱۰ درصد ارز بازارهای نوظهور، ۲۵ درصد از حجم تسویه بانکی آمریکا، ۱ درصد از خزانه‌های دولت‌ها در سراسر جهان و ۵ درصد از نرخ بالای جهانی را به خود اختصاص دهد.

رشد ارزش بازار اتریوم تا سال 2030

همچنین این شرکت استدلال کرد که استخراج بیت‌کوین می‌تواند منجر به تحولی در حوزه تولید انرژی شود. در حالی که در سطح جهان نگرانی‌های زیادی برای انرژی استفاده شده در استخراج بیت‌کوین بیان شده، محققان این شرکت بر این باورند که استخراج بیت‌کوین باعث تشویق و تولید برق بیشتر خواهد شد.

پیش بینی ارزش بازار اتریوم در سال ۲۰۳۰

براساس گزارشات CoinGake، بیت‌کوین و اتریوم در ۷ روز گذشته به ترتیب ۱۳ و ۲۲ درصد کاهش داشتند.

منبع خبر: cointelegraph

بیت کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.