آیا قبل از ادغام اتریوم، قیمت آن کاهش می‌یابد؟

پیش بینی کاهش قیمت اتریوم قبل از ادغام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: بر اساس گزارشات، یکی از معامله‌گران قدیمی بازار ارزهای دیجیتال به تازگی پیش‌بینی کرده است که قبل از ادغام اتریوم قیمت این رمزارز به ۱/۲۶۸ دلار افت خواهد کرد. پیش بینی کاهش قیمت اتریوم قبل از ادغام توسط پیتر برانت انجام شده است. برای اطلاع از ادامه، با ما همراه باشید.

پیش بینی کاهش قیمت اتریوم قبل از ادغام

پیتر برانت معامله‌گر قدیمی بازار ارزهای دیجیتال، اخیرا پیش بینی کرده که قیمت اتریوم قبل از ادغام با Beacon chain به ۱/۲۶۸ دلار افت خواهد کرد. در مقابل این پیش بینی، حدود ۱۵۵۰۰ نفر از تحلیلگران سایت coinmarketcap بیان کردند که این رمزارز تا ۳۰ ژوئن به ۳/۱۳۱ دلار خواهد رسید.

شبکه اتریوم اکنون در مراحل پایانی ادغام با Beacon chain است. توسعه دهندگان این شبکه روز چهارشنبه اعلام کردند ادغام به پایان رسیده اما هنوز فعال نیست.

توییت توسعه دهندگان

با وجود اینکه فرایند ادغام تاخیر داشت، اما اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود، این ادغام در ماه اوت فعال می‌شود. قابل ذکر است که با وجود این ادغام، قیمت اتریوم همچنان در حال افت است. در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱/۷ درصد افت کرده و اکنون در قیمت ۱/۷۸۸ دلار معامله می‌شود.

پیتر برانت یکی از سرمایه‌گذارانی است که از سال ۱۹۷۵در بازار فعالیت دارد. او قبلا نیز با پیش بینی افت قیمت بیت‌کوین توجهات را به خود جلب کرده بود. اگر پیش بینی او درست باشد، اتریوم در این ماه ۲۹ درصد افت خواهد داشت.

نمودار نزولی اتریوم

روز سه شنبه او با انتشار نمودار اتریوم از ماه آوریل تا ژوئن بیان کرد اگر سرمایه‌گذاران با احساسات خود عمل کنند، روند نزولی اتریوم ادامه خواهد داشت.

با این حال، تحلیلگران Coinmarkrtcap نسبت به آینده این رمزارز امیدوار هستند. آن‌ها بیان کردند که تا ۳۰ ژوئن قیمت اتریوم به ۳/۱۳۱ دلار خواهد رسید.

علاوه بر این حدود ۸۵۰۰ نفر دیگر تخمین زده‌اند که اتریوم تا ۳۱ ژوئن ۶۶ درصد رشد خواهد کرد.

منبع: Cointelegraph

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.