مایک نووگراتز عملکرد بیت کوین در سال ۲۰۲۲ را پیش‌بینی کرد

پیش بینی مایک نووگراتز در مورد عملکرد بیت کوین در سال ۲۰۲۲
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: براساس گزارشات اخیر، مایک نووگراتز (Mike Novogratz) بیان کرده است که امکان دارد عملکرد بیت‌کوین در سال جدید بسیار خوب باشد. این پیش بینی مایک نووگراتز در مورد عملکرد بیت کوین در سال ۲۰۲۲ با ورود سرمایه‌گذاران جدید به بازار رمزارزها مطرح شده است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی مایک نووگراتز در مورد عملکرد بیت کوین در سال ۲۰۲۲

مدیر عامل Galexy digital مایک نووگراتز پیش‌بینی خود در رابطه با آینده بیت‌کوین را با ورود سرمایه‌گذاران جدید به بازار تغییر داده است.

براساس گزارشات، این میلیاردر بیان کرده که با توجه به پیشرفت در حوزه رمزارزها به علاوه با افزایش علاقه افراد به سرمایه‌گذاری در بازار، انتظار دارم قیمت بیت‌کوین از پیش‌بینی‌های قبلی فراتر رود. او بیان کرد:

من در ابتدا گفته بودم که در سال ۲۰۲۲ قیمت بیت‌کوین بین ۳۰ تا ۵۰  هزار دلار خواهد بود، اما با توجه به میزان پذیرشی که مشاهده می‌کنم، تعجبی ندارد که تا پایان سال شاهد رشد ارزهای دیجیتال باشیم.

نوواگراتز در ادامه گفتگوی خود در رابطه با تاثیر جنگ بین روسیه و اوکراین در پذیرش ارزهای دیجیتال سخن گفت. او بیان کرد:

حمله اخیر روسیه به اوکراین منجر به فشارهای تورمی زیادی به این کشور شده است. این فشار  باعث بروز اضطراب و استرس در بین افراد می‌شود که می‌تواند علتی برای پذیرش کریپتو توسط مردم در اوکراین باشد.

او افزود:

امسال سالی بود که بازار رمزارزها چندان روند خوبی نداشت.

این سرمایه‌گذار با اشاره به بحث اخیر وزیر خزانه داری در مورد ارزهای دیجیتال گفتگوی خود را به پایان رساند. قابل ذکر است که امروز بیت‌کوین حدودا ۴/۰۴ درصد رشد کرده و در قیمت ۴۶,۵۱۸ دلار معامله شده است.

منبع خبر: dailyhodl

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.