بیت کوین دوباره سقوط خواهد کرد؟ پیتر برانت پاسخ می‌دهد!

پیش بینی سقوط دوباره بیت کوین توسط پیتر برانت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ آذر ۱۴۰۰

حجم پایین معاملات بیت‌کوین نشانگر این است که به احتمال زیاد هنوز این رمزارز به پایین‌ترین حد اصلاح خود نرسیده است. پیتر برانت در مورد احتمال بالای کاهش ارزش بیشتر بیت‌کوین توضیح می‌دهد. برای خواندن ادامه خبر پیش بینی سقوط دوباره بیت کوین توسط پیتر برانت با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی سقوط دوباره بیت کوین توسط پیتر برانت

پیتر برانت (Peter Brandt)، معامله‌گر افسانه‌ای، نظر خود را در مورد قیمت فعلی بیت‌کوین به اشتراک گذاشته است. نظر اخیر وی نشانگر این است که بزرگترین ارز دیجیتال بازار به دلیل حجم معاملات بسیار کم اخیر خود، هنوز به انتهای اصلاح نرسیده است.

پیش بینی سقوط دوباره بیت کوین توسط پیتر برانت

روند نزولی اخیر نشان می‌دهد که فعلا تا زمانی که گاوها کنترل بازار را به دست بگیرند، همچنان روند به این صورت خواهد ماند.

ویلی وو (Willy Woo)، تحلیلگر معروف، می‌گوید با توجه به احساسات قوی صاحبان این رمزارز، فعلا نشانه‌ای از فروش به چشم نمی‌خورد. وی مدعی است که بازار در حال حاضر در مرحله یکپارچگی قرار دارد.

در پاسخ به یکی از فالورها، برانت تایید کرد که فروش‌های عظیم لزوماً در میانه چرخه بازار صعودی اتفاق نمی‌افتد. با این حال او انتظار دارد که شاهد افزایش حجم معاملات و حرکت صعودی خواهیم بود.

آخرین ماه سال هم قرمز بود

بیت‌کوین آخرین ماه سال را با یک فروش عمده آغاز کرد. قیمت بیت کوین تا ۴۲۰۰۰ دلار پایین آمد و گاوها نتوانستند سطح ۵۰۰۰۰ دلار را حفظ کنند.

این سکه برتر در حال حاضر در سطح ۴۶۵۰۰ دلار در صرافی‌های اصلی معامله می‌شود.

پیش بینی سقوط دوباره بیت کوین توسط پیتر برانت

تصویر از: tradingview.com

به گفته مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، مدیرعامل Galaxy Digital، انتظار می‌رود به دلیل ضعف در بازار سهام ایالات متحده، روند نزولی تا سال ۲۰۲۲ ادامه یابد. با این حال، او در درازمدت نسبت به پادشاه کریپتو خوش‌بین است.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.