تحلیل قیمت آلت‌کوین‌های ADA ،UNI ،LINK و CHZ: روند بازار آلت‌کوین‌ها تغییر خواهد کرد؟

تحلیل قیمت آلت کوین های ADA ،UNI ،LINK و CHZ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 4 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: بیت‌کوین در صدد این است که سطح ۲۵ هزار دلار را بازیابی کرده و روند صعودی جدیدی آغاز کند. چنانچه بیت‌کوین بتواند روند صعودی خود را آغاز کند، بازار آلت‌کوین‌ها نیز به شدت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. در بین تمامی آلت‌کوین‌ها، ۴ آلت‌کوین ADA ،UNI ،LINK و CHZ می‌توانند تاثیر بیشتری از BTC گرفته و رشد کنند. در ادامه به تحلیل قیمت آلت کوین های ADA ،UNI ،LINK و CHZ خواهیم پرداخت.

S&P 500 (یک شاخص بازار سهام) برای چهارمین هفته متوالی رشد کرده و بیت‌کوین نیز توانسته به رشد خود ادامه دهد. داده‌های موجود نشان می‌دهند که علاقه سرمایه‌گذاران برای ورود به بازار دارایی‌های پر ریسک افزایش یافته است.

برای مشاهده تحلیل قیمت بیت‌کوین، به لینک زیر مراجعه کنید

تحلیل قیمت بیت‌کوین

به گفته تحلیلگران Glassnode، آلت‌کوین‌های بازار نیز به رهبری اتریوم (ETH) رشد خوبی در هفته پیش رو خواهند داشت؛ چرا که اتریوم وارد فاز نهایی ادغام شده است.

با این حال، شرکت تجاری QCP Capital در مورد رشد بازار آلت‌کوین‌ها محتاط است. در ادامه قصد داریم به تحلیل قیمت آلت کوین های ADA ،UNI ،LINK و CHZ در هفته پیش رو بپردازیم.

کاردانو در مسیر عبور از سطح ۰/۷۰ دلار

کاردانو (ADA) در ۱۳ آگوست توانست مقاومت سربار ۰/۵۵ دلار را بشکند و بالای این سطح تثبیت شود. همین امر نیز نشان می‌دهد که خریداران کنترل نسبی بر بازار دارند.

کاردانو در مسیر عبور از سطح ۰/۷۰ دلار

رشد متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرار گرفتن RSI در محدوده مثبت نشان می‌دهد که گاوها کنترل را در اختیار دارند. در این حالت جفت ADA/USDT می‌تواند تا ۰/۶۳ دلار و سپس تا ۰/۷۰ دلار صعود کند. در این سطح باید انتظار این را داشته باشیم که خرس‌ها فشار فروش را افزایش دهند.

برخلاف این فرض، اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، می‌توان حدس زد که رسیدن قیمت کاردانو به بالای ۰/۵۵ دلار یک تله گاوی بوده است. از این رو احتمال این که کاردانو به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه یعنی ۰/۴۹ دلار و بعداً ۰/۴۵ دلار سقوط کند، وجود دارد.

کاردانو در مسیر عبور از سطح ۰/۷۰ دلار

توجه داشته باشید که ممکن است قیمت تا سطح ۰/۵۵ دلار کاهش یابد. اگر گاوها این سطح را به یک سطح حمایتی تبدیل کنند، ADA ممکن است به حرکت صعودی خود تا سطح ۰/۶۵ دلار ادامه دهد. سقوط آدا به زیر خط روند صعودی موجب خواهد شد که این دیدگاه مثبت باطل شود.

گاوها و خرس‌ها در تکاپو برای کنترل قیمت UNI

یونی سوآپ (UNI) در چند روز گذشته بین ۸/۱۱ دلار و ۹/۸۳ دلار در حرکت بود. همین مورد نشان می‌دهد که با کاهش قیمت، گاوها وارد عمل می‌شوند. با افزایش قیمت، خرس‌ها فشار فروش را افزایش می‌دهند.

گاوها و خرس‌ها در تکاپو برای کنترل قیمت UNI

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در حال افزایش است و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که یک مزیت برای خریداران محسوب می‌شوند. اگر گاوها قیمت را به بالای سطح ۹/۸۳ دلار برسانند، UNI می‌تواند شتاب بیشتری بگیرد و به سمت ۱۰/۵۵ دلار و بعداً ۱۲ دلار حرکت کند.

در مقابل اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، این احتمال که یونی سوآپ مدت زمان بیشتری در محدوده ۸/۱۱ دلار و ۹/۸۳ دلار در حرکت باشد، بالا می‌رود. فروشندگان برای به دست گرفتن کنترل باید قیمت را به زیر ۸/۱۱ دلار برسانند.

گاوها و خرس‌ها در تکاپو برای کنترل قیمت UNI

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد که خرس‌ها به شدت از سطوح قیمتی بین ۹/۵۰ تا ۹/۸۳ دلار دفاع می‌کنند.

مقاومت شدید خرس‌های LINK برای جلوگیری از رشد قیمت

چین‌لینک (LINK) طی چند هفته گذشته در محدوده ۵/۵۰ تا ۹/۵۰ دلار معامله شده است. گاوها تلاش کردند قیمت را در ۱۲ آگوست افزایش دهند، اما با دفاع شدید خرس‌ها مواجه شدند.

مقاومت شدید خرس‌های LINK برای جلوگیری از رشد قیمت

متحرک نمایی ۲۰ روزه در حال افزایش است و RSI در محدوده مثبت قرار دارد، که نشان می‌دهند گاوها کنترل را در دست دارند. در صورت افت قیمت لینک از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به ۹/۵۰ دلار برسانند. اگر گاوها موفق به انجام این کار شوند، LINK می‌تواند ابتدا به ۱۲/۳۰ دلار و سپس ۱۳/۵۰ دلار نیز دست پیدا کند.

در مقال، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، نشان می‌دهد که معامله‌گران در سطوح نزدیک به مقاومت برای دریافت سود، دارایی‌هایشان را فروخته‌اند. این فروش می‌تواند LINK را تا ۷ دلار هم پایین بکشد.

مقاومت شدید خرس‌های LINK برای جلوگیری از رشد قیمت

اگر قیمت از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه باز گردد، گاوها دوباره تلاش خواهند کرد که قیمت را به بالای ۹/۵۰ دلار برسانند. در مقابل اگر گاوها نتوانند قیمت را افزایش دهند، احتمال کاهش قیمت تا ۸/۳۰ دلار بالا خواهد رفت.

افزایش فشار خرید توسط گاوهای CHZ

Chiliz (CHZ) در چند روز گذشته روند رو به رشدی داشته، اما فتیله بلند در کندل ۱۴ آگوست نشان می‌دهد که خرس‌ها از مقاومت ۰/۱۹ دلار دفاع می‌کنند.

افزایش فشار خرید توسط گاوهای CHZ

حرکت CHZ برای رسیدن به سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نشان می‌دهد که گاوها با افت قیمت فشار خرید را افزایش می‌دهند. از این رو احتمال رسیدن قیمت به ۰/۲۲ دلار و سپس ۰/۲۴ دلار بسیار بالا می‌رود.

در مقابل، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، احتمال سقوط تا ۰/۱۲ دلار نیز وجود دارد.

افزایش فشار خرید توسط گاوهای CHZ

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بازگردد، نشان می‌دهد که احساسات موجود در بازار مثبت است. از این رو خریداران تلاش زیادی خواهند کرد تا قیمت را بالا ببرند. این دیدگاه در صورت سقوط قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه باطل خواهد شد.

برای مشاهده به روز‌ترین قیمت و معامله ADA ،UNI ،LINK و CHZ به لینک زیر مراجعه کنید

معامله ADA ،UNI ،LINK و CHZ

منبع: cointelegraph

چین‌ لینک یونی‌ سواپ کاردانو چیلیز
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.