تحلیل قیمت آلت‌کوین‌های BNB ،EOS ،QNT و CHZ: روند بازار آلت‌کوین‌ها تغییر خواهد کرد؟

تحلیل قیمت آلت‌کوین‌های BNB ،EOS ،QNT و CHZ: روند بازار آلت‌کوین‌ها تغییر خواهد کرد؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 4 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: افت شاخص S&P 500 هفته گذشته پس از جلسه ماه جولای فدرال رزرو موجب شد، بیت‌کوین نیز با کاهش قیمت مواجه شود. افت قیمت بیت‌کوین باعث شده است که قیمت برخی از آلت‌کوین‌ها نیز دست خوش تغییراتی شود. اگر بیت‌کوین بتواند روند خود را بهبود بخشد، آلت‌کوین‌های BNB ،EOS ،QNT و CHZ نیز خواهند توانست رشد خوبی داشته باشند. در ادامه به تحلیل قیمت آلت کوین های BNB ،EOS ،QNT و CHZ خواهیم پرداخت.

روند صعودی S&P 500 هفته گذشته پس از نشست جولای فدرال رزرو متوقف شد. از آن جایی که بیت‌کوین و S&P 500 همبستگی شدیدی با هم دارند، قیمت این ارز دیجیتال نیز کاهش پیدا کرده است.

برای مشاهده تحلیل قیمت بیت‌کوین، به لینک زیر مراجعه کنید

تحلیل قیمت بیت‌کوین

اگر بیت‌کوین بتواند روند صعودی خود را باز یابد، بسیاری از آلت‌کوین‌ها نیز می‌توانند رشد پیدا کنند. از جمله این آلت‌کوین‌ها می‌توان به BNB ،EOS ،QNT و CHZ اشاره کرد. در ادامه قصد داریم به تحلیل قیمت این ۴ آلت‌کوین بپردازیم.

بایننس کوین در تلاش برای عبور از سطوح مقاومتی

بایننس کوین (BNB) از سطح حمایتی ۳۳۸ دلار عبور کرد، اما گاوها با موفقیت از سطح ۲۷۵ دلار دفاع کردند. همین امر نشان دهنده وجود احساسات مثبت در بین کاربران و سرمایه‌گذاران است؛ چرا که گاوها با کاهش قیمت، فشار خرید را افزایش دادند.

بایننس کوین در تلاش برای عبور از سطوح مقاومتی

ریکاوری قیمت ممکن است با مقاومتی در سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۰۱ دلار) مواجه شود. اگر قیمت از این سطح کاهش یابد، خرس‌ها دوباره سعی خواهند کرد BNB را به زیر سطح ۲۷۵ دلار بکشند. از این رو می‌توان احتمال داد که بایننس کوین برای مدتی در محدوده ۱۸۳ تا ۳۳۸ دلار در نوسان خواهد بود.

در مقابل، اگر گاوها قیمت را به بالای سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، BNB ممکن است تا سطح ۳۳۸ دلار نیز رشد کند. شکسته شدن و تثبیت قیمت بالای این سطح می‌تواند الگوی سر و شانه‌های صعودی را تکمیل کند. در چنین حالتی احتمال رشد تا ۴۱۳ دلار و سپس ۴۹۳ دلار بسیار زیاد است.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در نمودار ۴ ساعته افزایش یافته و RSI در نزدیکی نقطه میانی قرار دارد، که نشان می‌دهد فشار فروش کاهش خواهد یافت. رسیدن قیمت به بالای سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و تثبیت آن می‌تواند راه را برای افزایش قیمت تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه هموار کند. در چنین حالتی روند صعودی تا ۳۳۸ دلار نیز ادامه خواهد یافت.

بایننس کوین در تلاش برای عبور از سطوح مقاومتی

برعکس، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، BNB می‌تواند دوباره تا سطح ۲۷۵ دلار نیز سقوط کند. شکسته شدن این سطح موجب تشکیل الگوی سر و شانه نزولی شده و به موجب آن احتمال کاهش قیمت تا ۲۴۰ دلار افزایش پیدا می‌کند.

جدال گاوها و خرس‌های EOS برای بدست گرفتن کنترل قیمت

EOS در حال تشکیل الگوی سر و شانه صعودی است. خریداران در ۱۷ آگوست قیمت را به بالای مقاومت سربار ۱/۴۶ دلار رساندند، اما فتیله بلند روی کندل روز، فروش شدید در سطوح بالاتر را نشان می‌دهد.

جدال گاوها و خرس‌های EOS برای بدست گرفتن کنترل قیمت

خرس‌ها در ۱۹ اوت قیمت را به زیر سطح ۱/۴۶ دلار بازگرداندند، اما خریداران اجازه ندادند EOS زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱/۳۲ دلار) باقی بماند. همین امر نشان دهنده افزایش فشار خرید در سطوح پایین‌تر است.

اگر گاوها قیمت را بالای ۱/۴۶ دلار رسانده و حفظ کنند، روند صعودی آغاز شده و این رمزارز ممکن است تا ۱/۸۳ دلار نیز رشد کند. در این حالت، هدف بعدی سطح ۲/۱۱ دلار خواهد بود.

جدال گاوها و خرس‌های EOS برای بدست گرفتن کنترل قیمت

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر ۱/۲۴ دلار برسد، این دیدگاه مثبت باطل و مسیر برای کاهش قیمت تا سطح ۱/۱۷ دلار هموار خواهد شد. این جفت اکنون می‌تواند تا ۱/۵۶ دلار و سپس سطح مقاومت ۱/۸۳ دلار نیز صعود کند.

قرار داشتن QNT در یک روند صعودی

فراز و فرودهای زیاد نمودار قیمتی QNT نشان می‌دهند که این رمزارز در یک روند صعودی کوتاه مدت قرار دارد. گاوها با افت قیمت به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه، فشار خرید را افزایش دادند تا توکن یک روند صعودی را آغاز کند.

قرار داشتن QNT در یک روند صعودی

اگر قیمت بالاتر از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۱۱ دلار) تثبیت شود، می‌تواند نشاند دهنده اتمام اصلاح قیمت باشد. در این حالت QNT می‌تواند ابتدا سطح ۱۲۴ دلار و سپس مقاومت مهم ۱۳۳ دلار را به چالش بکشد. در صورت شکسته شدن این سطح، توکن QNT خواهد توانست به مقاومت سر بار ۱۵۴ تا۴۶۲ دلار صعود کند.

بر خلاف این فرض، اگر قیمت نتواند بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تثبیت شود، معامله‌گران ممکن است موقعیت‌های خرید را بسته و به دنبال افزایش فشار فروش، قیمت به زیر ۹۸ دلار سقوط کند. خرس‌ها اگر کنترل قیمت را در دست بگیرند، در اصلاح قیمتی احتمال سقوط به ۷۹ دلار نیز وجود خواهد داشت.

قرار داشتن QNT در یک روند صعودی

اگر قیمت زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه حفظ شود، QNT می‌تواند به سمت سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حرکت کند.

شکسته شدن و تثبیت قیمت بالای ۱۱۸ دلار می‌تواند نشان دهد که روند اصلاحی به پایان رسیده است.

گاوها در تلاش برای تغییر روند نزولی CHZ

Chiliz (CHZ) در ۱۸ آگوست به ۰/۲۳ دلار رسید که RSI را به منطقه خرید بیش از حد سوق داد. همین موضوع می‌تواند معامله‌گران خرد و کوتاه مدت را وسوسه کند که توکن‌هایشان را بفروشند تا سود کسب کنند. در این حالت، احتمال افت قیمت تا سطح ۰/۲۰ دلار وجود دارد.

گاوها در تلاش برای تغییر روند نزولی CHZ

گاوها تلاش می‌کنند از متحرک نمایی ۲۰ روزه ۰/۱۷ دلار دفاع کنند و قیمت را به بالای ۰/۲۰ دلار برگردانند. اگر موفق به انجام این کار شوند، نشان می‌دهد که احساسات مثبت در بازار باقی است و معامله‌گران با کاهش قیمت همچنان به خرید ادامه می‌دهند. در این حالت، سطح ۰/۲۳ دلار دوباره به چالش کشیده خواهد شد. با کنار گذاشته شدن این مقاومت، راه برای صعود CHZ تا ۰/۲۶ دلار هموار خواهد شد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت نتواند به بالای ۰/۲۰ دلار برسد، نشان می‌دهد که خرس‌ها در بازار حضور دارند و به فروش خود ادامه می‌دهند. اگر خرس‌ها قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بکشند، می‌توان احتمال داد که افت قیمت تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و ۰/۱۳ دلار ادامه یابد.

گاوها در تلاش برای تغییر روند نزولی CHZ

گاوها در تلاشند تا از خط روند صعودی دفاع کنند. میانگین های متحرک یک متقاطع نزولی را در نمودار ۴ ساعته ایجاد کردند و RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان می‌دهد کنترل در دست فروشندگان است.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر خط روند صعودی برسد، فشار فروش ممکن است تشدید شده و قیمت توکن به ۰/۱۶ دلار و سپس به ۰/۱۴ دلار سقوط کند.

برای مشاهده به روز‌ترین قیمت و معامله BNB ،EOS و CHZ به لینک زیر مراجعه کنید

معامله BNB ،EOS و CHZ

منبع: cointelegraph

بایننس کوین ایاس چیلیز
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.