قیمت AAVE ،KCS ،XTZ و ETH با افزایش قیمت بیت‌کوین تا چه حد رشد خواهد کرد؟

تحلیل قیمت AAVE ،KCS ،XTZ و ETH
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 4 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۹ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: بیت‌کوین در تلاش است تا از سطح ۲۸,۶۳۰ دلار عبور کند. رشد بیت‌کوین می‌تواند موجب شود که قیمت ۴ رمزارز AAVE ،KCS ،XTZ و ETH نیز افزایش پیدا کند. در ادامه قصد داریم به تحلیل قیمت AAVE ،KCS ،XTZ و ETH بپردازیم.

میانگین صنعتی داوجونز توانست بعد از ۸ هفته متوالی، بیش از ۶ درصد رشد کند. با وجود این که بیت‌کوین و این شاخص ارتباط نزدیکی با هم دارند، اما BTC نتوانست که رشد بازارهای سهام ایالات متحده را تکرار کرده و رشد کند.

جالب است بدانید که نهنگ‌های بیت‌کوین مشغول اصلاح بازار هستند. داده‌های Glassnode نشان می‌دهند، تعداد کیف پول‌هایی که ۱۰۰۰۰ بیت‌کوین یا بیشتر دارند، به بالاترین سطح از فوریه ۲۰۲۱ رسیده است. در واقع انباشته شدن بیت‌کوین توسط نهنگ‌ها نشان می‌دهد که دیدگاه بلند مدتی نسبت به روند صعودی بیت‌کوین دارند.

برای مشاهده تحلیل قیمت بیت‌کوین، به لینک زیر مراجعه کنید

تحلیل قیمت بیت‌کوین

اگر بیت‌کوین در کوتاه‌مدت یک روند صعودی را آغاز کند، آلت‌کوین‌هایی مثل AAVE ،KCS ،XTZ و ETH نیز رشد خواهند کرد. در ادامه به تحلیل قیمت این آلت‌کوین‌ها و روند قیمتی که خواهند داشت، می‌پردازیم.

برنامه گاوها برای افزایش قیمت ETH

اتر (ETH) در یک روند نزولی قرار دارد، اما گاوها در تلاش هستند تا سطح حمایتی ۱,۷۰۰ دلار را حفظ کنند. قیمت این رمزارز در ۲۸ می رشد کمی داشت، اما گاوها می‌خواهند در ۲۹ می روند رو به رشد را تقویت کنند تا ادامه پیدا کند.

تحلیل قیمت AAVE ،KCS ،XTZ و ETH

RSI نشان می‌دهد روند نزولی ضعیف شده. اگر گاوها قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ۲,۰۳۶ دلار برسانند، اتریوم می‌تواند تا سطح ۲,۱۵۹ دلار افزایش یابد. البته باید در  نظر داشته که خرس‌ها برای جلوگیری از رسیدن قیمت به این سطح مقاومت خواهند کرد.

از سوی دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی یا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه پایین بیاید، خرس‌ها دوباره سعی خواهند کرد قیمت را به زیر ۱,۷۰۰ دلار کاهش دهند. در صورت موفقیت آمیز بودن اقدام خرس‌ها، اتریم تا ۱,۳۰۰ دلار نیز کاهش خواهد یافت.

تحلیل قیمت AAVE ،KCS ،XTZ و ETH

قیمت اتریوم از سطح حمایتی ۱,۷۰۰ دلار به ۲۰-EMA رسیده است. اگر قیمت از این سطح پایین بیاید، می‌توان انتظار داشت که قیمت به زیر ۱۷۰۰ دلار نیز برسد. در این حالت، روند نزولی همچنان ادامه دار خواهد بود.

برعکس، اگر گاوها قیمت را به بالای میانگین متحرک‌ نمایی ۲۰ روزه برسانند، قیمت ممکن است تا سطح ۵۰-SMA (میانگین متحرک ساده) روزه نیز افزایش پیدا کند. اگر گاوها به حمایت خود ادامه دهند، اتریوم خواهد توانست به سطح مقاومتی ۲۰۰۰ دلار نیز برسد.

افزایش قیمت XTZ در صورت حمایت گاوی

تزوس (XTZ) در یک روند نزولی قرار دارد، با این که گاوها قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (در ۲۴ می) رساندند، اما نتوانستند این سطح را حفظ کنند. از این رو قیمت در ۲۶ می به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کرد.

تحلیل قیمت AAVE ،KCS ،XTZ و ETH

متحرک نمایی ۲۰ روزه در حال کاهش است و RSI بالای سطح ۴۶ را نشان می‌دهد که گویای کاهش یافتن فشار فروش است. اگر گاوها قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، XTZ/USDT می‌تواند تا میانگین متحرک ساده 50 روزه (۲/۴۵ دلار) افزایش یابد. اگر این مقاومت نیز شکسته شود، گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای خط روند صعودی برسانند.

در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی پایین‌تر بیاید، گویای این است که خرس‌ها همچنان از سطح متحرک نمایی ۲۰ روزه دفاع می‌کنند. در این حالت، فروشندگان (خرس‌ها) تلاش خواهند کرد تا XTZ/USDT را به زیر ۱/۷۵ دلار بکشند. در این حالت، راه برای سقوط به زیر سطح ۱/۶۴ دلار هموار خواهد شد.

تحلیل قیمت AAVE ،KCS ،XTZ و ETH

نمودار ۴ ساعته نشان می‌دهد گاوها قیمت را به بالای ۵۰-SMA (میانگین متحرک ساده) رسانده‌اند و در تلاشند تا مقاومت بالای سر ۲۰۰-SMA را کنار بزنند. در این حالت می‌توان انتظار شروع یک حرکت صعودی کوتاه مدت را داشت.

در نظر داشته باشید که اگر قیمت از سطح فعلی یا ۲۰۰-SMA (میانگین متحرک ساده) کاهش یابد، ممکن است قیمت به خط روند صعودی سقوط کند. شکسته شدن و تثبیت قیمت زیر این سطح حمایتی می‌تواند قیمت را تا ۱/۶۱ دلار کاهش دهد.

جدال گاوها و خرس‌ها برای کنترل قیمت KCS

توکن KuCoin (KCS) در ۲۰ می به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۵/۶۱ دلار) رسید، اما گاوها نتوانستند قیمت را به بالای سطح SMA 50 روزه (۱۷/۱۹ دلار) برسانند. همین امر می‌تواند معامله‌گران کوتاه مدت را وسوسه کند که برای کسب سود، توکن‌های خود را بفروشند. این فشار فروش قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خواهد کشاند.

تحلیل قیمت AAVE ،KCS ،XTZ و ETH

اگر گاوها قیمت را بالای سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه رسانده و تثبیت کنند، احتمال شکسته شدن سطح میانگین متحرک ۵۰ روزه افزایش می‌یابد. اگر این اتفاق بیفتد، احتمال این که جفت KCS/USDT تا ۱۸/۴۴ دلار و بعداً تا میانگین متحرک ساده 200 روزه (۱۹/۶۳ دلار) افزایش یابد، بالا است.

تحلیل قیمت AAVE ،KCS ،XTZ و ETH

در طرف مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی پایین‌تر بیاید، نشان می‌دهد که فشار فروش همچنان ادامه دارد. شکسته شدن و تثبیت قیمت در زیر ۱۴/۹۲ دلار می‌تواند مسیر را برای سقوط بیشتر (تا ۱۲/۹۰ دلار) باز کند. اگر گاوها قیمت را به بالای ۲۰۰-SMA برسانند، سطح مقاومتی بعدی ۱۷/۱۴ دلار خواهد بود.

دفاع خرس‌ها برای جلوگیری از افزایش قیمت AAVE

Aave (AAVE) در ۲۳ می به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۰۱ دلار) رسید، اما گاوها نتوانستند قیمت را بیشتر از آن افزایش دهند. این امر نشان می‌دهد که خرس‌ها به شدت مقاومت می‌کنند و اجازه افزایش قیمت نمی‌دهند. با این وجود، گاوها نیز هنوز میدان را خالی نکرده‌اند و به فشار خود ادامه می‌دهند.

تحلیل قیمت AAVE ،KCS ،XTZ و ETH

اگر قیمت افزایش پیدا کند و به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، می‌توان امیدوار بود که قیمت به میانگین متحرک ساده 50 روزه ۱۳۲ دلاری برسد. در این سطح خرس‌ها شروع به مقاومت خواهند کرد.

در مقابل اگر قیمت از سطح فعلی یا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد و به زیر ۸۹ دلار برسد، گاوها مجبور خواهند بود که موقعیت‌های خود را بسته و عقب نشینی کنند. در این حالت قیمت به ۷۹ دلار و سپس ۶۴ دلار خواهد رسید.

تحلیل قیمت AAVE ،KCS ،XTZ و ETH

اگر خریداران قیمت را به بالای ۱۱۰ دلار رسانده و تثبیت کنند، کنترل در اختیار گاوها قرار خواهد گرفت. در این حالت قیمت به ۱۳۰ دلار و سپس ۱۴۳ دلار صعود خواهد کرد. برعکس، اگر قیمت به زیر ۹۰ دلار سقوط کند، خرس‌ها کنترل را در دست خواهند داشت. در این حالت، AAVE به ۸۰ دلار و سپس به ۷۰ دلار سقوط خواهد کرد.

برای مشاهده به روز‌ترین قیمت و معامله AAVE ،XTZ و ETH به لینک زیر مراجعه کنید

معامله AAVE ،XTZ و ETH

منبع: cointelegraph

اتریوم تزوس آوه
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.