افزایش قیمت فانتوم با وجود روند نزولی بازار: FTM رشد ۹ درصدی داشت

افزایش ۹ درصدی فانتوم در ۲۴ ساعت گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ دی ۱۴۰۰

توکن بلاک‌چین لایه ۱ فانتوم (FTM) در حالی که بازار سیر نزولی داشت، شاهد رشد قیمت بود، به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته، ۹ درصد افزایش را به ثبت رساند. با بیتستان همراه باشید تا به افزایش ۹ درصدی فانتوم در ۲۴ ساعت گذشته بیشتر بپردازیم.

داده‌های منتشر شده از Messari نشان می‌دهند که قیمت FTM در ۲۴ ساعت گذشته، ۹ درصد افزایش یافته است. این در حالی است که به دلیل کاهش ۷ درصدی قیمت بیت‌کوین، بسیاری از آلت‌کوین‌ها با ریزش قیمت مواجه هستند.

این ارز دیجیتال در روز سه شنبه با قیمت ۲ دلار معامله می‌شد و توانست تا روز چهارشنبه، ۳۰ سنت به قیمت خود بیفزاید.

افزایش ۹ درصدی فانتوم در ۲۴ ساعت گذشته

افزایش قیمت توکن‌های بلاک‌چین‌های لایه یک:

داده‌های CoinGecko نشان می‌دهند که قیمت توکن‌های بلاک‌چین‌های لایه ۱ در دو هفته گذشته، نزدیک به ۷۷ درصد افزایش یافته‌اند. دلیل اصلی این رشد قیمت، افزایش یافتن علاقه به بلاک‌چین‌های لایه ۱ عنوان شده.

توجه داشته باشید که به دلیل بالا بودن هزینه تراکنش‌ها در بلاک‌چین اتریوم، توجهات به بلاک‌چین‌های Avalanche و Fantom بیشتر شده است؛ همین امر نیز سبب شده تا توکن‌های آن‌ها افزایش قیمت پیدا کنند.

بر اساس داده‌های ابزار تحلیلی DeFi Llama، مقدار ارزش قفل شده برنامه‌های DeFi در Fantom تا صبح چهارشنبه به بیش از ۵/۶ میلیارد دلار رسیده است.

FTM به دنبال سود دیگر توکن‌های بلاک‌چین‌های لایه ۱ از روز چهارشنبه رشد خود را آغاز کرد. سبد توکن‌های ۳ رقیب بزرگ اتریوم یعنی ترا، سولانا و اولنچ که همگی با نام تجارت SoLunAvax شناخته می‌شوند؛ از ماه می ۴۰۰ درصد افزایش داشتند.

منبع: coindesk

فانتوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.