سرمایه گذاران منتظر کاهش قیمت گالا باشند؟

احتمال کاهش قیمت گالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱

بیتستان: حجم معاملات روزانه در گالا، به ۱ میلیارد دلار رسیده که نشان دهنده‌ی افزایش ۵۰ درصدی است؛ اما میانگین متحرک نمایی ۲۰ روز نشان می‌دهد که احتمال کاهش قیمت گالا بسیار بالاست.

احتمال کاهش قیمت گالا

فروشندگان بزرگ رمزارز GALA در ۲۶ آوریل موفق شدند که قیمت را به زیر سطح حمایتی بکشند تا روند نزولی این رمزارز ادامه پیدا کند. سقوط به زیر سطح حمایتی موجب شد تا یک حمام خون در ماه می برای کاربران و سرمایه‌گذاران این رمزارز راه بیفتد.

احتمال کاهش قیمت گالا

این فشار فروش موجب شد تا گالا ۷۱ درصد افت قیمت کرده و به پایین‌ترین سطح (سطح ۰/۰۴۹۴ دلار) سقوط کند. با افت قیمت، خریداران تازه نفس وارد بازار شدند و با خریدهای خود کمک کردند تا گالا یک رشد جزئی داشته باشد و به ۰/۰۶ دلار برسد.

قیمت گالا برای سه هفته است که در این محدوده تحت فشار قرار می‌گیرد، از این رو احتمال این که قیمت این رمزارز افت کند، بسیار بالا است.

اگر قیمت GALA از خط روند سربار بالاتر رود، خریداران قیمت را ۱۱۲٪ افزایش داده به مرز ۰/۱۶۳ دلار خواهند رساند. با این حال، آلت‌کوین گالا برای این که بتواند به روند صعودی باز گردد، باید مقاومت ۰/۷۷ دلاری را بشکند. در غیر این صورت، احتمال ریزش قیمت به سطح روانی ۰/۵ دلار وجود دارد.

منبع: coingape

گالا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.