با وجود اصلاحات اخیر بازار، اتریوم همچنان سودآور باقی مانده است

سودآوری اتریوم علیرغم اصلاحات اخیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: علیرغم روند نزولی بازار ارزهای دیجیتال، دومین رمزارز بزرگ بازار، اتریوم، همچنان سودآور است. تقریبا ۶۷ درصد از کل وجوه سرمایه‌گذاری شده در اتریوم توسط سرمایه‌گذاران، حتی با وجود سقوط بیش از اندازه ETH و رسیدن به قیمت ۲/۵۰۰ دلار همچنان سودآور هستند.. با ما همراه باشید تا از جزئیات دقیق سودآوری اتریوم علیرغم اصلاحات اخیر مطلع شوید.

سودآوری اتریوم علیرغم اصلاحات اخیر

دومین رمزارز بزرگ بازار ارزهای دیجیتال، اتریوم حتی پس از اصلاح ۵۰ درصدی بازار، سودآور باقی مانده.

براساس داده‌های ارائه شده از Into TheBlock، تقریبا ۶۷ درصد از کل وجوه سرمایه‌گذاری شده در اتریوم توسط سرمایه‌گذاران، حتی با وجود سقوط بیش از اندازه ETH و رسیدن به قیمت ۲/۵۰۰ دلار همچنان سودآور هستند.

سودآوری اتریوم علیرغم اصلاحات اخیر

علاوه بر این، ۲ درصد از سرمایه‌گذاران اتریوم در حال حاضر با ۳۰ درصد ضرر مواجه هستند. براساس گزارشات اخیر، بیشتر سرمایه‌گذاران زمانی که اتریوم به زیر ۳/۰۰۰ دلار رسید، این رمزارز را خریداری کردند.

به دلیل اینکه بیشتر سرمایه‌گذاران قبل از شروع صعود ETH  این رمزارز را خریده بودند، همچنان با وجود کاهش قیمت سود کرده‌اند.

همانطور که داده‌ها نشان می‌دهد، بیش از ۵۹ درصد از سرمایه‌گذاران، این رمزارز را یک سال پیش خریده‌اند.  ۶۰ درصد از دارندگان اتریوم برای بلند مدت در این رمزارز سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

عملکرد بازار اتریوم

متاسفانه اتریوم در طی افت شدید بازار، ۲۰ درصد دیگر سقوط کرد. در واقع اتریوم با از دست دادن نیمی از ارزش خود در جریان اصلاح بازار، یکی از پیشتازان رالی نزولی در بازار بود.

این رمزارز به دلیل افزایش قیمت چشمگیر خود در سال گذشته، همچنان برای برخی از سرمایه‌گذاران سودآور است.

منبع خبر: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.