تحلیلگران پیش‌بینی کردند که روند بیت‌کوین در هفته اول ژانویه صعودی خواهد بود

پیش بینی روند صعودی برای بیت کوین در هفته اول ژانویه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ دی ۱۴۰۰

روند بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ توسط تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال پیش‌بینی شد. برخی از تحلیلگران معتقد هستند که بیت‌کوین در آینده‌ی نزدیک رشد خوبی خواهد داشت. با بیتستان همراه باشید تا شما را از جزئیات خبر پیش بینی روند صعودی برای بیت کوین در هفته اول ژانویه مطلع کنیم.

براساس گزارشات اخیر، بیشتر تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال پیش‌بینی می‌کنند که در اولین هفته ژانویه، بیت‌کوین روند صعودی خواهد داشت. الکس کروگر (Alex Kruger) این هفته را به عنوان «اثر هفته اول سال» نام‌گذاری کرده است.

کروگر با انتشار توییتی بیان کرد که در چهار سال متوالی بیت‌کوین در هفته اول ژانویه رشد کرده است. به این صورت که رمزارز بیت‌کوین در هفته اول ژانویه سال ۲۰۱۸، ۷ درصد و در سال ۲۰۲۱ حدودا ۳۶ درصد رشد داشته.

در هفته اول ژانویه ۲۰۲۱، رمزارز محبوب بازار، از قیمت ۲۸,۶۵۳ دلار به ۴۱,۴۴۱ دلار افزایش یافته بود. کروگر بیان کرد که فقط سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ برای بازار مهم بودند.

پیش بینی روند صعودی برای بیت کوین در هفته اول ژانویه

با این حال، انتظار می‌روند در اوایل ژانویه به دلیل ایجاد صندوق‌های مختلف در سال ۲۰۲۲، بازار روند بهتری داشته باشد.

پیش‌بینی مثبت کروگر برای بازار و بیت‌کوین می‌تواند ناشی از جریان‌های ایجاد صندوق‌های مختلف در بازار باشد. به نظر می‌رسد در این مورد با رائول پال (Raoul Pal) همفکر هستند.

پال در مصاحبه‌ای که در ۲۷ دسامبر داشت، اذعان داشت که اعتقاد دارد روند نزولی بیت‌کوین به پایان رسیده است و این رمزارز در ژانویه رشد خوبی خواهد داشت.

دیوید لیفچیتز (David Lifchitz)، مدیر اجرایی ExoAlpha بیان کرد که سرمایه‌گذاران حتی در ۲۴ ساعت آخر سال ۲۰۲۱ در حال فروش این رمزارز بودند تا از زیان مالی جلوگیری کنند. امکان دارد این رمزارز در هفته اول ژانویه روند صعودی داشته باشد.

نایجل گرین (Nigel Green)، مدیر عامل شرکت deVere Group معتقد است که ماه دسامبر بدترین ماه برای بیت‌کوین بود؛ زیرا در این ماه فروشندگان عملا ارزهای دیجیتال خود را می‌فروختند.

با این حال او معتقد است که بیت‌کوین روند صعودی خواهد داشت و احساس می‌کند که این رمزارز می‌تواند از دارایی سرمایه‌گذاران در برابر تورم محافظت کند.

بیشتر افراد نسبت به روند صعودی در سال 2022 خوش‌بین نیستند:

پروفسور امور مالی در دانشگاه ساسکس (sussex)، کارول الکساندر (Carol Alexander)، در گفتگو با CNBC بیان کرد که بیت‌کوین می‌تواند در سال ۲۰۲۲ تا ۱۰,۰۰۰ دلار افت کند. او معتقد است که بیت‌کوین ارزش خاصی ندارد.

علاوه بر این، تاد لوونشتاین (Todd lowenstein)، نظر خود را بیان کرد که بیماری COVID و اثرات آن رو به پایان است که می‌تواند تاثیر منفی بر بیت‌کوین و بازار داشته باشد.

منبع خبر: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.