به گفته شورای مذهبی اندونزی، ارزهای دیجیتال برای مسلمانان اندونزی ممنوع است!

ممنوعیت ارزهای دیجیتال برای مسلمانان اندونزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ آبان ۱۴۰۰

کشور اندونزی یکی از کشورهای واقع در قاره آسیاست که جمعیت زیادی از مسلمانان را در خود جای داده است. ارزهای دیجیتال در این کشور با استقبال زیادی رو به رو شده و سرمایه‌گذاری‌های زیادی در این بخش صورت گرفته، اما به گفته شورای مذهبی اندونزی، صنعت ارزهای دیجیتال اکنون برای مسلمانان ممنوع است! با بیتستان همراه باشید تا ممنوعیت ارزهای دیجیتال برای مسلمانان اندونزی را بررسی کنیم.

ممنوعیت ارزهای دیجیتال برای مسلمانان اندونزی

شورای ملی علمای کشور اندونزی اعلام کرده است که همه عملیات مالی با ارزهای دیجیتال در حال حاضر حرام یا ممنوع تلقی می‌شوند. رئیس احکام دینی پس از جلسه‌ای که روز پنجشنبه برگزار شد، این مطلب را بیان کرد.

مشکل اصلی ارز دیجیتال، توانایی آن برای نشان دادن سود دقیق و واضح است؛ از این رو نباید معامله شود و شرعا و اکیداً ممنوع اعلام می‌شود.

در زیر می‌توانید خبر ورود فناوری بلاک چین به شهرداری فیلادلفیا را هم بخوانید

برای مشاهده خبر کلیک کنید

MUI در اندونزی، کشوری که بیشترین جمعیت مسلمان جهان را دارد، یک مرجع شرعی در نظر گرفته می‌شود. قانون گذاران کشور مانند وزارت دارایی و بانک مرکزی، همیشه در موضوعات مالی با این شورا همکاری می‌کنند.

تصمیم شورا لزوماً به این معنا نیست که اکنون تجارت ارزهای دیجیتال در کشور متوقف شده. تصمیم‌گیری در مورد وضعیت تجارت ارزهای دیجیتال بر عهده وزارت دارایی خواهد بود.

پیش از این، بانک اندونزی در حال آماده شدن برای انتشار یک ارز دیجیتال ملی و اختصاصی خود بود، اما بعد از انتشار این خبر، تصمیم خود را برای انجام این کار در آینده تایید نکرده است.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.