ممنوع شدن آزادسازی دستگاه‌های ماینر کشف شده

ممنوع شدن آزادسازی دستگاه‌های ماینر کشف شده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ آبان ۱۴۰۰

استخراج ارزهای دیجیتال در کشور غیر قانونی و ممنوع اعلام شده و تجهیزات ضبط شده در رابطه با استخراج ارزهای دیجیتال مثل ماینر و …، آزادسازی نخواهند شد. معاون قضایی دادستان کل کشور اعلام کرد آزاد سازی تجهیزات غیرمجاز رمز ارز تا زمان تصویب لایحه مرتبط با نحوه برق مراکز مجاز رمزارزها و برخورد با مراکز غیر مجاز در مجلس ممنوع شد. با بیتستان همراه باشید تا ممنوع شدن آزادسازی دستگاه های ماینر کشف شده را بررسی کنیم.

ممنوع شدن آزادسازی دستگاه های ماینر کشف شده

بر اساس گزارش برخی از خبرگزاری‌های معتبر، معاون قضایی دادستان کل کشور اعلام کرده که:

آزاد سازی تجهیزات کشف شده غیرمجاز رمزارز تا زمان تصویب لایحه مرتبط با نحوه برق مراکز مجاز رمزارزها و برخورد با مراکز غیر مجاز در مجلس ممنوع شد.

سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در امر مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان یافته خطاب به دادستان‌های عمومی و انقلاب سراسر کشور اعلام کرد:

حسب دستور دادستان محترم کل کشور «هرگونه آزاد سازی تجهیزات غیرمجاز استخراج رمز ارز که توسط دستگاه‌های نظارتی کشف و ضبط شده و یا در آینده کشف و ضبط می‌شود تا زمان تصویب لایحه مرتبط با نحوه تامین برق مراکز مجاز رمز ارزها و برخورد با مراکز غیرمجاز در مجلس شورای اسلامی» ممنوع می‌گردد.

پیش از این نیز آقای محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به موضوع رمز ارزها خبر داده بود.

علاوه بر آن رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده به زودی رمز ارز ملی تولید خواهد شد و سیاست‌های جدید و کاربردی در قبال ارزهای دیجیتال اتخاذ خواهد شد.

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.