صندوق 100 میلیون دلاری سولانا توسط Saber Labs راه‌اندازی شد!

راه اندازی صندوق 100 میلیون دلاری سولانا توسط Saber Labs
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۲ تیر ۱۴۰۱

گزارشات اخیرا خبر از راه اندازی صندوق 100 میلیون دلاری سولانا توسط Saber Labs می‌دهند. این صندوق مبتنی بر سولانا است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

راه اندازی صندوق 100 میلیون دلاری سولانا توسط Saber Labs

بر اساس گزارشات اخیر، یک صندوق سرمایه گذاری جدید با نام Protaginist توسط Saber labs راه‌اندازی شده است. ارزش این صندوق 100 میلیون دلار تخمین زده می‌شود. جالب است بدانید که بنیانگذاران این صندوق دیلا ماکالینو و ایان ماکالینو هستند که قبلا نیز Saber labs (بازار ساز خودکار برای تجارت سولانا) را راه‌اندازی کرده بودند.

موسسان این صندوق را با هدف سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های مختلف ایجاد کرده‌اند. گفتنی است که توسعه دهندگان این صندوق در حال حاضر در تلاش برای توسعه پروتکل‌های داخلی هستند.

راه‌اندازی این صندوق در زمانی صورت گرفت که بازار ارزهای دیجیتال دچار روند نزولی شده است. ماکالینو در گفتگوی خود بیان کرد:

از آنجایی که در 20 سال آینده برنامه‌های کاربردی و اولیه بلاک‌چین‌های جدید تشکیل خواهند شد، شبکه‌های بسیار زیادی ایجاد می‌شوند. ما دوست داریم که از این بلاک‌چین‌ها حمایت کنیم.

جالب است بدانید protagonist از اکوسیستم‌های نو ظهور Web3 پشتیبانی می‌کند. دیگر بنیانگذاران این صندوق جورج بوسی و هری هرست هستند. جورج بوسیس بنیانگذار و رئیس اجرایی Raise and slide و هری هرست نیز یکی از بنیانگذاران شرکت پاپ (پلتفرم معاملاتی برای کسب در آمد) است.

saber labs در حال حاضر یازدهمین پروتکل بزرگ solana است که ارزش کل قفل شده آن به 95 میلیون دلار می‌رسد.

راه اندازی صندوق 100 میلیون دلاری سولانا

منبع: bitcoinist

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.