ارائه یک بازی مبتنی بر بلاک‌چین توسط شرکت Lottery.com

ارائه یک بازی مبتنی بر بلاک چین توسط Lottery.com
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ آبان ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، شرکت Lottery.com اعلام کرده که در حال مذاکره با توسعه دهندگان بلاک‌چین است تا بتواند از فناوری‌های مبتنی بر بلاک‌چین در یک پروژه توسعه یافته که به صورت یک بازی است، استفاده کند. با بیتستان همراه باشید تا از جزئیات خبر ارائه یک بازی مبتنی بر بلاک چین توسط Lottery.com مطلع شوید.

ارائه یک بازی مبتنی بر بلاک چین توسط Lottery.com

شرکت Lottery.com در روز دوشنبه بیان کرد که پروژه‌ای که فناوری‌های آن مبتنی بر بلاک‌چین باشد به امنیت و شفافیت بیشتر بازی‌‌ها کمک می‌کند. علاوه بر این، این شرکت انتظار دارد که استفاده از فناوری‌های مبتنی بر بلاک‌چین می‌تواند توانایی بازیکنان برای استفاده از ارزهای دیجیتال را بهتر کند.

شهردار جدید نیویورک خواهان آموزش ارزهای دیجیتال در مدارس شد!

ادامه خبر را بخوانید

این شرکت اعلام کرد که قصد دارد از این پروژه برای معرفی بازی‌های لاتاری به بازیکنان خارج از ایالات متحده استفاده کند که امکان جایزه‌های چند میلیارد دلاری را دارد. انتظار می‌رود که این پلتفرم به کاربران اجازه دهد تا در مورد اختصاص بخشی از درآمد حاصل از جایزه‌ها به اهداف اجتماعی رای دهند.

تونی دی متئو (Tony DiMatteo)، مدیر اجرایی این شرکت بیان کرد:

ما معتقدیم که آینده بازی‌ها، بلاک‌چین است و پیش‌بینی می‌کنیم که Project Nexus گام مهمی در جهت تحقق پتانسیل بلاک‌چین برای ارائه شفافیت و امنیت برای محصولات ما باشد.

منبع خبر: marketwatch

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.