ارائه کارت ارز دیجیتال توسط شرکت مسترکارت

راه اندازی کارت‌های ارز دیجیتال توسط مستر کارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ آبان ۱۴۰۰

غول کارت‌های اعتباری مسترکارت (Mastercard)، روز سه‌شنبه با اعلام راه‌اندازی کارت‌‌های پرداخت مرتبط با ارزهای دیجیتال خود در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه، سر و صدای زیادی در بازار ارزهای دیجیتال به پا کرد. برای اطلاع از خبر راه اندازی کارت‌های ارز دیجیتال توسط مستر کارت با بیتستان همراه باشید.

راه اندازی کارت‌های ارز دیجیتال توسط مستر کارت

مسترکارت (Mastercard) با اعلام مشارکت و همکاری با سه ارائه دهنده خدمات ارزهای دیجیتال، به نام‌های امبرگروپ (Amber Group) و بیتکاب (Bitkub) در تایلند و کوین‌جار (CoinJar) در استرالیا، کارت‌های اعتباری ارائه می‌دهد که کاربران با استفاده از این کارت‌ها بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن ارزهای دیجیتال خود را به ارز فیات سنتی تبدیل کنند.

شرکت مسترکارت بیان کرده:

به جای انتقال مستقیم رمزارزها به یک تاجر، دارندگان کارت اکنون می‌توانند بلافاصله ارزهای دیجیتال خود را به ارزهای سنتی فیات تبدیل کنند . علاوه بر این افراد می‌توانند در همه جاهایی که مسترکارت پذیرفته شده است، چه آنلاین و چه آفلاین، خرج کنند.

اگرچه مسترکارت مشخص نکرده است که کدام رمزارزها پشتیبانی می‌شوند، اما این شرکت دو رمزارز بزرگ بیت‌کوین و اتریوم را به عنوان دو دارایی که قبلا توسط برخی از بازرگانان پذیرفته شده است، پشتیبانی می‌کند.

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان

بر اساس تحقیقات خود مسترکارت در منطقه آسیا و اقیانوسیه ۴۵ درصد افراد تمایل دارند که ارزهای دیجیتال خود را در سال آینده مورد استفاده قرار دهند.

گزارشات مربوط به کارت های اعتباری رمزارزها به سرعت در سراسر توییتر پخش شد و اینفلوئنسرها جذابیت رو به رشد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را تبلیغ کردند. اینفلوئنسرها در دنیای شبکه‌های اجتماعی به کسانی گفته می‌شود که در یک یا چند شبکه اجتماعی شناخته شده باشند.

با این حال، شرکت مستر کارت در سراسر بازار دیجیتال تاثیر گذاشته است. مسترکارت با مشارکت با پلتفرم دارایی دیجیتال Bakkt اعلام کرد که قصد دارد به مشتریان در ایالات متحده اجازه دهد تا ارزهای دیجیتال را از طریق کیف پول‌ها بخرند، بفروشند و نگهداری کنند.

منبع خبر: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.