انتشار دستورالعمل های FATF در مورد رمزارزها در هفته آینده

انتشار دستورالعمل های FATF در مورد رمزارزها در هفته آینده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ آبان ۱۴۰۰

FATF دستورالعمل‌های مربوط به ارزهای دیجیتال را اواخر هفته آینده به صورت دقیق منتشر می‌کند. این کارگروه نظارتی قصد دارد تا قوانین را در مورد ارزهای دیجیتال تعیین کند و همه کشورها را ملزم به رعایت آن‌ها نماید. این دستورالعمل‌ها قرار هستند که به زودی منتشر شوند و زمان تعیین انتشار آن‌ها، هفته آینده اعلام شده است. با بیتستان همراه باشید تا انتشار دستورالعمل های FATF در مورد رمزارزها در هفته آینده را بررسی کنیم.

انتشار دستورالعمل های FATF در مورد رمزارزها در هفته آینده

رئیس مارکوس پلیر (Dr. Marcus Pleyer) گفت که گروه ویژه اقدام مالی (FATF) به زودی دستورالعمل های بازنگری شده خود را برای شرکت‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال منتشر خواهد کرد.

نتایج نشست عمومی اکتبر FATF در این هفته منتشر شد و اخبار منتشر شده حاکی از آن است که FATF راهنمایی‌های خود را نهایی کرده و قصد دارد نسخه به روز شده را در ۲۸ اکتبر منتشر کند.

مارکوس پلیر در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از آخرین نشست آژانس به خبرنگاران گفت:

این راهنمایی که ما برای رویکرد مبتنی بر دارایی‌ها و سرمایه‌گذاری‌های دیجیتال تدوین کردیم، هفته آینده منتشر خواهد شد.

در ماه مارس، سازمان جهانی مبارزه با پولشویی (AML) پیش‌نویس راهنمایی (VASPs) را در یک جلسه عمومی منتشر کرد. با این حال، دستورالعمل اصلاح شده نهایی به تعویق افتاد، زیرا آژانس نظارتی تلاش کرد حوزه‌هایی مانند امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را نیز پوشش دهد و بررسی کند.

به این ترتیب، دستورالعمل اصلاح شده اکنون شامل تعریف VASP در DeFi نیز می‌شود. همچنین FATF این بار دیدگاه خود را در مورد NFT به اشتراک خواهد گذاشت.

در حالی که استانداردهای مربوط به دارایی‌های مجازی یا VASP اصلاح نشده‌اند، این دستورالعمل، اطلاعات دقیق‌تری درباره نحوه اجرای استانداردهای FATF توسط کشورها و بخش خصوصی ارائه می‌کند.

مارکوس پلیر گفت:

علاوه بر این، این راهنما توضیحات بیشتری در مورد تعریف VASP و نحوه اعمال استانداردها برای استیبل‌کوین‌ها را هم ارائه می‌دهد. او همچنین انتظارات FATF مبنی بر استانداردهایی که کشورها باید در اسرع وقت در رابطه با ارزهای دیجیتال انجام دهند، به اشتراک گذاشت.

بر اساس قانون سفر، VASPها ملزم به جمع‌آوری و انتقال اطلاعات افرادی هستند که در معامله دخیل هستند.

منبع: bitcoinexchangeguide

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.