پیش نویس کامل ریال دیجیتال منتشر شد

پیش نویس کامل ریال دیجیتال منتشر شد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ شهریور ۱۴۰۱

بیتستان: اوایل هفته جاری یک فایل ۹ صفحه‌ای تحت عنوان پیس نویس سند ریال دیجیتال منتشر شده بود که نشان می‌داد بانک مرکزی در راه‌اندازی ارز دیجیتال ملی در چه مرحله‌ای قرار دارد و این رمزارز به چه شیوه‌ای کار خواهد کرد. حال بر اساس اطلاعات موجود، فایلی منتشر شده که نسخه کامل پیس نویس ریال دیجیتال است. بانک مرکزی هنوز در رابطه با انتشار پیش نویس کامل ریال دیجیتال واکنشی نشان نداده است.

انتشار پیش نویس کامل ریال دیجیتال

همان طور که مطلع هستید، مدیران بانک مرکزی در ماه گذشته در رابطه با راه‌اندازی و انتشار آزمایشی ارز دیجیتال ملی با نام رمز ریال یا ریال دیجیتال نکاتی را بیان کرده بودند. امروز یک فایل تحت عنوان نسخه کامل پیس نویس ریال دیجیتال منتشر شده است.

طبق اظهارات صالح آبادی، (رییس کل بانک مرکزی) قرار است رمزریال از شهریور ماه در یک منطقه خاص به صورت آزمایشی راه‌اندازی شود تا به مرور دیگر مناطق کشور نیز بتوانند به این رمزارز دسترسی داشته باشند.

با در نظر گرفتن این اظهارات، جامعه اقتصادی کشور گمان می‌برند که فایل منتشر شده تا حدود زیادی موثق و قابل استناد است و اطلاعات مندرج در آن گویای جزئیات رمز ریال یا همان ریال دیجیتال هستند.

در لینک زیر می‌توانید نسخه PDF پیس نویس کامل ریال دیجیتال را به صورت مستقیم دانلود کنید.

نسخه PDF پیس نویس کامل ریال دیجیتال

بانک مرکزی و مسئولان اقتصادی کشور در رابطه با انتشار این فایل هیچ واکنشی نشان نداده و آن را رد یا تکذیب نکرده‌اند.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.