صرافی Bitbuy توسط WonderFi خریداری شد: قیمت خرید نزدیک به ۲۰۶ میلیون دلار کانادا است

خرید صرافی Bitbuy توسط کوین اولیری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ دی ۱۴۰۰

WonderFi که توسط کوین اولری حمایت می‌شود، برای افزایش اعتبار و قدرت خود در کانادا صرافی Bitbuy را خریداری کرد. کوین اولری (Kevin O’Leary) کمک‌های زیادی به WonderFi در خرید Bitbuy کرد. برای خواندن خبر خرید صرافی Bitbuy توسط WonderFi با حمایت کوین اولیری با بیتستان همراه باشید.

خرید صرافی Bitbuy توسط WonderFi با حمایت کوین اولیری

WonderFi Technologies، برای محکم کردن جای پای خود در کانادا اولین صرافی رمزنگاری قانونی در این کشور را خریداری کرد. WonderFi Technologies، پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که کوین اولری (Kevin O’Leary)، میلیاردر بزرگ کانادایی، از آن حمایت می‌کند.

WonderFi نزدیک به ۲۰۶ میلیون دلار کانادا (۱۶۲ میلیون دلار آمریکا) برای خرید First Ledger Corp، شرکت مادر BitBuy پرداخت کرد. طبق اطلاعیه رسمی منتشر شده، WonderFi قصد دارد به یک پلتفرم مصرف‌کننده end-to-end برای ارزهای دیجیتال و DeFi تبدیل شود.

خرید صرافی قانونی Bitbuy

Bitbuy که در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد، پس از دریافت مجوز توسط کمیسیون اوراق بهادار  Ontario در نوامبر گذشته، تبدیل به یک صرافی رمزنگاری  قانونی در کانادا شد.

پلتفرم Bitbuy بیش از ۳۷۵۰۰۰ کاربر فعال دارد. همچنین در این پلتفرم، بیش از ۳٫۴ میلیارد دلار  توسط این کاربران معامله شده است. در این اطلاعیه آمده است که Bitbuy  در مدت یکسال و تا تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱، بیش از ۲۴ میلیون دلار درآمد داشته است.

جزئیات تراکنش‌ها نشان داده که WonderFi با انتشار ۷۰ میلیون سهم جدید و پرداخت ۱۵٫۷ میلیون دلار به صورت نقدی و ۲۳ میلیون دلار به صورت نقدی معوق از طریق قراردادی بودجه خرید را تامین می‌کند.

در این اطلاعیه آمده است: WonderFi تقریباً همه کارکنان فعلی Bitbuy را حفظ خواهد کرد و با اعضای اصلی تیم مدیریت قراردادهای استخدامی منعقد خواهد کرد.

کوین اولری، اظهار داشت که خرید این صرافی برای دو طرف فواید زیادی دارد. وی در ادامه گفت این خرید دو تیم را قادر می‌سازد تا پهنای باند، دارایی‌ها و مجوزهای لازم برای ارائه یک پلتفرم رمزنگاری را برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به خدمات مالی متمرکز و غیرمتمرکز را داشته باشند.

کوین اولری، خود زمانی از منتقدان بیت‌کوین (BTC) بوده که اکنون به یکی از حامیان ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

در مصاحبه‌ی اخیر خود، Shark Tank گفت اگر مقررات استیبل‌کوین بهبود یابد، او حاظر است ارزهای دیجیتال خود را تا ۲۰ درصد افزایش دهد. اولری بیشتر به استیبل کوین‌های وابسته به دلار آمریکا علاقه دارد زیرا آن‌ها را به عنوان یک دارایی مقاوم در برابر افزایش تورم می‌داند.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.