Purpose Bitcoin ETF در دو روز، ۱۷۵۰ بیت کوین خرید و به ذخایر خود اضافه کرد

خرید ۱۷۵۰ بیت کوین توسط Purpose Bitcoin ETF در عرض ۲ روز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: اخیرا، حساب BTC_Archive@ نموداری از گلس‌نود (Glassnode) را به اشتراک گذاشت که بر اساس آن، صندوق قابل معامله بیت‌کوین به نام Purpose Bitcoin ETF تقریبا ۱۷۵۰ بیت‌کوین را خریداری کرده است. خرید ۱۷۵۰ بیت کوین توسط Purpose Bitcoin ETF در عرض ۲ روز رخ داده. برای اطلاع از ادامه خبر در ادامه با ما همراه باشید.

بر اساس گزارشات، یکی از برجسته‌ترین حساب‌های توییتر با ۸۵۰ هزار دنبال کننده، اخیرا  نموداری را به اشتراک گذاشته است که بر اساس آن صندوق قابل معامله بیت‌کوین به نام Purpose Bitcoin ETF تنها در دو روز ۱۷۵۰ بیت‌کوین به ارزش ۶۴/۲ میلیون دلار خریداری کرده است.

در روز اول ۱۰۰۰ بیت‌کوین و در روز دوم ۷۵۰ بیت‌کوین خریداری شده است.

قبل از این، براساس نمودار، شاهد خریدهای کمتر و فروش بیشتر بیت‌کوین توسط صندوق‌ها بودیم. با این حال، در اواخر و اوایل دسامبر نیز هر روز مقداری بیت‌کوین توسط این صندوق خریداری شده است.

خرید ۱۷۵۰ بیت کوین توسط Purpose Bitcoin ETF در عرض ۲ روز

این صندوق در اواسط فوریه ۲۰۲۱، توسط Prupose Investments راه‌اندازی و اولین ETF بود که توسط بیت‌کوین پشتیبانی شد. معاملات این صندوق در بازار ارزهای دیجیتال از ۱۸ فوریه آغاز شده است.

بر اساس گزارشات، تا ۲ فوریه ۲۰۲۲، این صندوق ۳۱۰۳۲,۱۲۸۹۳۴ بیت‌کوین خریده که ارزش آن تقریبا ۱,۱۳۸,۷۶۱,۲۰۹ دلار است. در ۳۰ نوامبر، Prupose Investments از راه‌اندازی سه صندوق ETF خبر داد.

خرید بیت‌کوین توسط Micro Strategy

با توجه به گزارشات قبلی u.today، شرکت Micro Strategy تقریبا ۶۶۰ بیت‌کوین دیگر را به ذخایر خود اضافه کرده است. این مقدار از بیت‌کوین در روز خرید تنها ۲۵ میلیون دلار ارزش داشت.

در اواخر دسامبر نیز Micro Strategy مقداری بیت‌کوین را به ارزش ۹۴/۲ میلیون دلار خرید. در حال حاضر این شرکت دارای ۱۲,۰۵۱ بیت‌کوین به ارزش ۵ میلیارد دلار دارد.

علاوه بر این رئیس این شرکت نیز بیان کرده، میزان بیت‌کوین ذخیره شده توسط وی، ۱۷,۷۳۲ بیت‌کوین است که حدود ۶۸۵ میلیون دلار ارزش دارد.

خرید بیت‌کوین توسط استخراج‌کنندگان

حساب توییتری که بیان شد نمودار دیگری از گلس‌نود (Glassnode) را به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد، استخراج‌کنندگان بیت‌کوین از زمانی که چین استخراج ارزهای دیجیتال را ممنوع اعلام کرده، بیت‌کوین جمع‌آوری کرده‌اند.

خرید بیت‌کوین توسط ماینرها

منبع خبر: U.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.