دانشگاه کوئینسی برای پرداخت کمک‌‎های مالی از شیبااینو و دوج کوین پشتیبانی می‌کند

پشتیبانی دانشگاه کوئینسی از کمک های مالی با توکن های شیبااینو و دوج کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ اسفند ۱۴۰۰

یک دانشگاه در ایلینویز در اعلامیه‌ای روش‌های جدید برای دریافت کمک‌های مالی را  معرفی کرد. طبق این اعلامیه پشتیبانی دانشگاه کوئینسی از کمک های مالی با توکن های شیبااینو و دوج کوین برای حمایت از دانشجویان انجام خواهد شد. برای بررسی بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

پشتیبانی دانشگاه کوئینسی از کمک های مالی با توکن های شیبااینو و دوج کوین

دانشگاه کوئینسی، یک دانشگاه خصوصی در ایلینویز، اعلام کرده که کمک‌های مالی به صورت ارزهای دیجیتال را نیز می‌پذیرد. این کمک‌های مالی می‌تواند با میم‌کوین‌هایی مانند دوج‌کوین و شیبااینو هم پرداخت شود.

در اطلاعیه‌ای این دانشگاه اظهار کرد که این کمک‌های مالی با عنوان یک موسسه خیریه دریافت خواهد شد و همچنین مالیات این واریزی‌ها پرداخت می‌شود. همچنین برای اینکه مالیات این کمک‌های مالی قابل کسر باشد باید نام، آدرس و ایمیل واریز کننده مشخص باشد.

در مجموع این دانشگاه ۳۲ ارز دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم و چندین میم‌کوین را به عنوان کمک مالی ‌می‌پذیرد. مدیر ارشد این موسسه، مت برگمن، در این زمینه توضیح داد:

دانشگاه کوئینسی همیشه به دنبال راه‌هایی برای آسان‌تر کردن دریافت کمک‌های مالی برای حمایت از دانشجویان است.

اکنون تقریبا ۴۶ میلیون آمریکایی ارزهای دیجیتال دارند هستند. اولین هدیه و کمک مالی به یک موسسه آموزش عالی در سال ۲۰۱۴ اتفاق افتاد که در آن ۱۰۰۰ دلار به صورت ارزهای دیجیتال به این موسسه ارسال شد.

کمک‌های مالی به صورت ارز دیجیتال که توسط خیریه Fidelity، بزرگترین خیریه ایالت متحده، مدیریت می‌شد سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ درصد افزایش یافت. این سازمان ۳۳۱ میلیون دلار ارز دیجیتال که توسط اهداکنندگان ارسال شده بود را دریافت کرد.

منبع: cryptoglobe

شیبا اینو دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.