شیبااینو پس از لیست شدن در صرافی Rain، حدود ۲۵ درصد رشد کرد

رشد ۲۵ درصدی شیبا اینو بعد از لیست شدن در صرافی Rain
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

رشد ۲۵ درصدی شیبا اینو بعد از لیست شدن در صرافی Rain نشانگر افزایش محبوبیت این میم‌کوین در خاورمیانه است. صرافی Rain یکی از بزرگترین صرافی‌های خاورمیانه است. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

قیمت توکن شیبااینو پس از این که در Rain، (برترین صرافی خاورمیانه) لیست شد، ۲۵ درصد رشد کرد. قبل از این رابین‌هود پشتیبانی از این رمزارز را آغاز کرده بود.

پلتفرم Rain، که صرافی پیشرو معاملات ارزهای دیجیتال در خاورمیانه است، پس از دو ماه بررسی، تصمیم گرفت از معاملات شیبااینو پشتیبانی کند. پس از اعلام این خبر و طی ۲۴ ساعت اخیر ارزش شیبااینو ۲۵ درصد افزایش یافت.

SHIB توسط Rain لیست شد

شعبه‌ی اصلی صرافی Rain در بحرین واقع شده است و در سال ۲۰۱۹، این صرافی اولین پلتفرم تجارت کریپتو در خاورمیانه بود که پس از دریافت مجوز از بانک مرکزی بحرین، فعالیت خود را آغاز کرد.

در ماه مارس این صرافی در توییتر نظرسنجی با موضوع لیست کردن شیبااینو برگزار کرده بود. این صرافی در توییت اخیر خود نهایتا خبر لیست شدن شیبااینو را اعلام کرد. اوایل سال جاری، Shiba Inu در چندین پلتفرم دیگر از جمله صرافی غیرمتمرکز Parex و اپلیکیشن تجاری Robinhood نیز لیست شده بود.

رشد ۲۵ درصدی شیبا اینو بعد از لیست شدن در صرافی Rain

خرید و فروش پر سود SHIB توسط یک نهنگ اتریوم

سرویس ردیابی WhaleStats که داده‌های بزرگ‌ترین کیف پول‌ها را در اتریوم، Polygon، BNB و سایر زنجیره‌ها ردیابی را رصد می‌کند، در توییتی اعلام کرد که مقدار چشمگیری از Shiba Inu توسط یک نهنگ بزرگ در زنجیره ETH خریداری شده است.

صاحب کیف پولی با نام “BlueWhale0073” در مجموع ۴۵۵,۹۵۷,۶۰۷,۱۲۹ توکن SHIB را خریداری کرده است. خرید این مقدار توکن برای این نهنگ ۴,۹۳۳,۴۶۱ دلار هزینه داشت.

خرید و فروش پر سود SHIB توسط یک نهنگ اتریوم

پس از افزایش ۲۵ درصدی قیمت شیبااینو و رسیدن قیمت این توکن از ۰٫۰۰۰۰۱۰۵۶ دلار به ۰٫۰۰۰۰۱۳۲۰ دلار، نهنگ BlueWhale0073 توکن‌های خود را در صرافی Binance فروخت.

خرید و فروش پر سود SHIB توسط یک نهنگ اتریوم

این نهنگ در حال حاضر مقدار ناچیزی شیبااینو در کیف‌پول خود نگه داشته. دارایی‌های عمده این نهنگ در حال حاضر USDC ،MATIC و LINK هستند.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.