راه‌اندازی مجموعه NFT انحصاری توسط Ravendex، صرافی غیر متمرکز کاردانو

راه اندازی مجموعه انحصاری NFT توسط صرافی Ravendex در کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ دی ۱۴۰۰

Ravendex، صرافی غیرمتمرکز کاردانو، مجموعه NFT خود با نام Rave را راه‌اندازی کرد. برخلاف بسیاری از توکن‌های NFT دیگر، Rave NFT کاربرد واقعی نیز دارد. برای بررسی بیشتر خبر راه اندازی مجموعه انحصاری NFT توسط صرافی Ravendex در کاردانو با بیتستان همراه باشید.

راه اندازی مجموعه انحصاری NFT توسط صرافی Ravendex در کاردانو

تیم Ravendex، که اخیرا با همکاری تیم World Mobile Token دسترسی به اینترنت را در مناطق دور افتاده آفریقا فراهم کرده، انتشار مجموعه‌ای از ۱۰۰۰ NFT پرنده پیکسلی را در بلاک‌چین کاردانو اعلام کردند.

 کاردانو به دلیل استفاده از مدل منحصر به فرد Eutxo، برخلاف اتریوم توانسته تا هزینه‌های بالای گس را کاهش دهد. شما می‌توانید در کاردانو NFT استخراج کرده و فقط ۱/۴ دلار به عنوان هزینه گس بپردازید.

برخلاف بسیاری از توکن‌های NFT دیگر، Rave NFT کاربرد واقعی نیز دارد، به این صورت که شما می‌توانید با هودل کردن این Rave NFT، توکن Rave را به عنوان پاداش دریافت کنید.

استخراج NFTها همچنان ادامه دارد و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند می‌توانند Rave NFT را استخراج کرده و هودل کنند. تا به حال بیش از ۷ درصد NFTها استخراج شده‌اند.

صرافی غیر متمرکز راوندکس (rAVENDEX)

راوندکس (ریوندکس) اولین صرافی غیر متمرکز است که از طریق پروتکل AMM روی بلاک‌چین کاردانو کار می‌کند. اکوسیستم کاردانو از این پروتکل برای تسهیل معامله دارایی‌های خود با قیمت‌های تعیین شده استفاده می‌نماید.

توکن Rave

Rave توکنی است که اکوسیستم راوندکس را تقویت کرده و کاربردهای مختلفی در استیکینگ، ییلد فارمینگ و غیره دارد. از نظر حجم روزانه، این توکن توانسته بین توکن‌های بومی Cardano جایگاه ثابتی را در نمودار به دست آورد.

منبع: coinquora

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.