بلومبرگ ارزش واقعی قیمت اتریوم را ارزیابی کرد

ارزیابی جالب بلومبرگ از ارزش واقعی اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱

در ارزیابی جالب بلومبرگ از ارزش واقعی اتریوم، قیمت این رمزارز بسیار بالاتر از ارزش فعلی آن است. در این ارزیابی بلومبرگ، قیمت اتریوم بیش از 6,128 اعلام شده. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

بلومبرگ طی ارزیابی جالبی ارزش تقریبی اتریوم را تخمین زد. طبق این ارزیابی ارزش واقعی دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار کریپتو به طور قابل توجهی بالاتر از قیمت فعلی آن است.

بر اساس اطلاعات بلومبرگ و مدل جریان نقدی، ارزش اتریوم ۶,۱۲۸ دلار یا ۱۸۰ درصد بالاتر از قیمت فعلی تخمین زده شده است. علاوه بر این، به‌روزرسانی بزرگ آینده‌ی این شبکه، که ساز و کار PoW را به PoS تغییر می‌دهد، اتر را به ابزاری شبیه به سهام تبدیل خواهد کرد که به موجب آن احتمال افزایش قیمت وجود دارد.

جزئیات بروزرسانی اتریوم

به‌روزرسانی جدید اتریوم که در آینده اجرا خواهد شد، برای این شبکه اساسی و حیاتی است؛ زیرا روش ارزش‌گذاری مناسب پروژه‌ها را تغییر می‌دهد.

همانطور که در گزارش ذکر شده، رویکرد جدید ارزش‌گذاری، نسبت‌های مالی سنتی را به تجزیه و تحلیل اتریوم تبدیل می‌کند. از جمله این تبدیلات می‌توان به ضریب‌های P/E اشاره کرد.

درآمد اتریوم در حال افزایش است

به دنبال رشد صنایع DeFi و NFT، کارمزد تراکنش‌های شبکه در سال ۲۰۲۱ به ۹٫۸ میلیارد دلار رسید که ۱۶ برابر بیشتر از نتایج سال ۲۰۲۰ است.

اتریوم اولین و بزرگترین شبکه برای انواع پروژه‌های NFT و DeFi است و در حال حاضر، اتریوم با ۱۲۳ میلیارد دلار بالاترین TVL را در مقایسه با تمام شبکه‌های ارائه شده  قراردادهای هوشمند، دارد.

همانطور که کارشناسان اعلام کرده بودند، اتریوم در سال ۲۰۲۲ کارمزدهای بیشتری دریافت خواهد کرد. هدف این شبکه تا پایان سال دریافت حدود ۱۲ میلیارد دلار است که به نسبت سال ۲۰۲۱ حدود  ۳۰ درصد افزایش یافته.

طبق بررسی بلومبرگ و با توجه به داده‌های موجود، ارزش واقعی اتر به طور میانگین در حدود ۶,۱۲۸ دلار تخمین زده شده است.

منبع: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.