چرا آلت کوین‌های برتر بازار روند نزولی دارند؟

چرا آلت کوین‌های برتر بازار روند نزولی دارند؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

چرا آلت کوین‌های برتر بازار روند نزولی دارند؟ برخی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال افت ۱۱ درصدی قیمت لونا را دلیل اصلی سقوط آلت‌کوین‌ها دانستند. در ادامه با بیتستان همراه باشید.

چرا آلت کوین‌های برتر بازار روند نزولی دارند؟

با افت قیمت لونا در روز شنبه آلت‌کوین‌های اصلی بازار نیز  ضررهای شدیدی را متحمل شدند. لونا با افت ۱۱ درصدی خود به پایین‌ترین سطح یعنی ۹۴/۱۳ دلار رسید. قابل ذکر است که لونا در یک هفته گذشته نیز افت ۱۳ درصدی داشته است.

یا این افت، اکثر آلت‌کوین‌های بازار مانند کاردانو، سولانا و ریپل نیز ۳ تا ۱۰ درصد کاهش یافتند. قابل ذکر است که بیت‌کوین و اتریوم نیز به ترتیب ۲/۶ و ۱/۶  افت کردند.

تمرکز UST بر روی پروتکل Anchor  امکان دارد باعث غیر متمرکز شدن این استیبل کوین شود. برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که ذخیره بیت‌کوین توسط بنیاد ترا برای حفظ ارزش استیبل کوین UST عملا اشتباه است؛ چون بیت‌کوین بی ثبات بوده و نمی‌توان از آن برای تثبیت قیمت یک استیبل کوین استفاده کرد.

ضررهای اخیر باعث شد تا لونا در رتبه بندی ارزش بازار با ۳۳/۴ میلیارد دلار به جایگاه نهم سقوط کند.

آیا آلت‌کوین‌ها رشد خواهند کرد؟

آلت‌کوین‌ها در چند هفته گذشته بهترین عملکرد را داشتند و تا حد زیادی رشد کردند. سودهای اخیر آلت‌کوین‌ها باعث شد که تسلط بیت‌کوین به زیر ۴۰ درصد برسد. با اینکه در هفته گذشته آلت‌کوین‌ها روند نزولی داشتند، اما احتمال دارد که رشد کنند.

منبع: coingape

ترا کاردانو سولانا ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.