دلایل افزایش قیمت ۳۰۰ درصدی شیبا اینو در ماه گذشته

دلایل افزایش قیمت ۳۰۰ درصدی شیبا اینو در ماه گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ آبان ۱۴۰۰

شیبااینو توانسته در مدت زمان کوتاهی بیش از ۳۰۰% افزایش قیمت داشته باشد و همین امر باعث شده تا توجه تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال به دلایل افزایش قیمت شیبا اینو در ماه گذشته جلب شود. با بیتستان همراه باشید تا به نقطه نظرات اعلام شده در این رابطه بپردازیم.

دلایل افزایش قیمت شیبا اینو در ماه گذشته

یکی از دلایلی که برای افزایش قیمت این رمزارز عنوان می‌شود، ایلان ماسک و توئیت‌هایی است که هر از چند گاهی در توییتر منتشر می‌کند و موجب افزایش قیمت ارز شیبااینو می‌شود. به عنوان مثال قیمت شیبا اینو در دوشنبه هفته قبل به شدت افزایش پیدا کرد و دلیل آن توئیتی بود که ایلان ماسک زد.

جالب است بدانید که بیت کوین در این هفته معملات خود از از سطح ۶۲ هزار دلار آغاز کرد و به ATH نزدیک شد. ایلان ماسک این بار نیز با یک توئیت دیگر، به ارز شیبااینو پرداخت و موجب شد تا قاتل دوج‌کوین دوباره افزایش قیمت پیدا کند.

توییت‌های ایلان ماسک در رابطه با شیبااینو و افزایش قیمت این رمزارز، یادآور توییت‌های وی در مورد دوج‌کوین است، چرا که ماسک دوج‌کوین را نیز همواره با توییت‌های خود حمایت می‌کرد و موجب می‌شد که این رمزارز از موانع سخت و پیچیده موجود در بازار به سادگی عبور کند.

افزایش قیمت شیبا اینو

روز دوشنبه، ماسک یک تصویر هنری متنی از یک توله سگ که موشکی در دست دارد، در توییتر منتشر نمود. این توییت ایلان ماسک موجب شد تا ارزش SHIB در عرض چند ساعت، ۲۱ درصد افزایش پیدا کند.

دلایل افزایش قیمت شیبا اینو در ماه گذشته

در زیر می‌توانید اطلاعات کاملی از فهرست شدن شیبا اینو در Public به دست آورید

فهرست شدن شیبا اینو در Public، رقیب جدی Robinhood

در همین حال، Santiment افزایش معاملات نهنگ‌های شیبااینو را بیش از ۱۰۰,۰۰۰ دلار اعلام کرد.  پلتفرم اطلاعاتی Santiment صبح دوشنبه توییت کرد که:

وقتی این تراکنش‌ها به صورت دسته‌ای انجام می‌شوند، به طور کلی افزایش قیمت‌ها را به دنبال دارند.

شیبااینو (SHIB) که با نام تجاری قاتل Dogecoin شناخته می‌شود، سال گذشته به عنوان یک توکن اسپین‌آف Dogecoin (DOGE) راه اندازی شد. از آن زمان، SHIB سرمایه‌گذاران خرد را تحت سلطه خود درآورد، به طوری که در حال حاضر بیش از ۷۴۲,۵۰۰ سکه در اختیار دارند.

همچنین کوین‌بیس در اختیار گرفتن سهم بزرگی از سرمایه‌گذاران خرد توسط ارز SHIB را پیش‌بینی کرد، زیرا ShibArmy (جامعه‌ای که پشت قاتل Dogecoin هستند)، هم از نظر تعداد و هم از نظر قدرت، به رشد خود ادامه می‌دهد.

افزایش قیمت شیبا اینو در ماه گذشته

بهتر است بدانید که توجه به رمزارز SHIB از زمانی که شروع به کار کرد، افزایش یافته. به عنوان مثال چندین اینفلوئنسر TikTok با فالوورهای زیاد اهداف قیمتی را برای این ارز به اشتراک گذاشته‌اند و آن را بیشتر در معرض دید سرمایه‌گذاران Gen Z (سرمایه گذاران جوان بازار ارزهای دیجیتال) قرار داده‌اند.

پس تعجبی نخواهد داشت که شاهد افزایش چشمگیر این رمزارز در بازار ارزهای دیجیتال باشیم.

منبع: cryptoslate

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.