توصیه های دولت تایلند به مردم در مورد رمزارزها

توصیه های دولت تایلند به مردم در مورد رمزارزها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ آبان ۱۴۰۰

با توجه به سرعت بالای کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال، جوانان زیادی در تایلند به این بازار علاقه‌مند شده‌اند و سرمایه زیادی در این حوزه وارد کردند. از این رو مقامات بلند پایه این کشور سعی در آگاه سازی مردم دارند. نخست وزیر تایلند یکی از مقامات شاخص تایلند است. با بیتستان همراه باشید تا توصیه های دولت تایلند به مردم در مورد رمزارزها را بررسی کنیم.

توصیه های دولت تایلند به مردم در مورد رمزارزها

نخست‌وزیر تایلند به سرمایه‌گذاران برای ورود به ارزهای دیجیتال هشدار داده است و خاطرنشان کرد که این ارزها بی‌ثبات و به شدت سوداگرانه هستند. اخیراً علاقه به ارزهای رمزپایه در تایلند افزایش یافته است؛ زیرا سرمایه‌گذاران جوان در این کشور دریافتند که می‌توانند با سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به سرعت درآمد کسب کنند.

راچادا تانادیرک (Ratchada Thanadirek) معاون سخنگوی دفتر نخست وزیری تایلند، شنبه گفت که:

Prayuth Chan-ocha نخست وزیر تایلند، نگران سرمایه‌گذاری در ارزهای رمزنگاری شده به ویژه سرمایه‌گذاران جوان است.

این هشدار زمانی منتشر گردید که نخست‌وزیر متوجه شد، افراد تایلندی که وارد بازار کار می‌شوند، به دلیل بازدهی چشمگیری که ارزهای دیجیتال در مدت زمان کوتاهی برای سرمایه‌گذاری به ارمغان می‌آورند، درآمد خود را به این حوزه وارد می‌کنند.

با این حال، نخست وزیر از سرمایه‌گذاران خواست تا ریسک‌های سرمایه‌گذاری در این نوع دارایی‌ها را در نظر بگیرند. او خاطرنشان کرد که ارزهای دیجیتال هیچ پایه حمایتی ندارند و بسیار سوداگرانه و پر نوسان هستند.

وی همچنین از والدین خواست هنگام افتتاح حساب معاملاتی برای فرزندان خود محتاط باشند و بر سرمایه‌گذاری خردسالان نظارت دقیقی داشته باشند.

علاوه بر این، نخست وزیر از سرمایه‌گذاران خواست که قبل از تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری در این بخش کمی تحقیق کنند و ارزها را به دقت بررسی کنند. مهمتر از همه، آنها نباید فریب تبلیغات را بخورند و باید ارائه‌دهنده خدماتی را انتخاب کنند که دارای مجوز از کمیسیون بورس و اوراق بهادار کشور (SEC) باشد.

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز مطالعه کنید

انتشار دستورالعمل های FATF در مورد رمزارزها در هفته آینده

راچادا اظهار داشت:

نخست وزیر خوشحال است که نسل جدید علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری است. اما همه سرمایه‌گذاری‌ها مخاطره‌آمیز هستند

او توضیح داد:

جوانان نسل جدید از جمله والدین بهتر است که قبل از سرمایه‌گذاری، هر بار داده‌ها را مطالعه کرده و اطلاعاتی را به دست آورند تا ریسک سرمایه‌گذاری‌ها را درک کنند.

خودتان ارزیابی کنید که آیا می‌توانید خطرات احتمالی سرمایه‌گذاری در این حوزه را بپذیرید؟!
همچنین فریب تبلیغات هیچ شرکتی برای سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال را نخورید.

در حال حاضر، داده‌های SEC تایلند نشان می‌دهند که ۱/۴۹ میلیون حساب معاملاتی ارزهای دیجیتال وجود دارد که ۳۱۱,۰۰۰ آن‌ها جزو حساب‌های فعال هستند و میانگین ارزش معاملات روزانه‌ای به میزان ۶/۶ میلیارد بات (۱۹۸ میلیون دلار) دارند.

جالب است بدانید که در تایلند تقریباً ۳ درصد از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال را جوانان زیر ۲۰ سال و حدود ۴۷ درصد را افراد زیر ۳۰ سال تشکیل می‌دهند.

در همین حال، تعداد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سرمایه‌گذاری نیز به سرعت رشد کرد، این در حالی است که که برخی از آن‌ها مجوز فعالیت در کشور را ندارند.

نخست وزیر تایلند به عموم و همچنین سرمایه‌گذاران رمزارزها هشدار داد که هنگام استفاده از خدمات شرکت‌های فاقد مجوز از دولت مراقب باشند، زیرا توسط قانون تایید نشده‌اند.

منبع: news.bitcoin

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.