مانا اوج قیمتی جدیدی را به نام خود ثبت کرد

ثبت اوج قیمتی جدید برای مانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ آذر ۱۴۰۰

توکن‌های متاورسی مثل MANA و SAND یک شبه رکوردهای قیمتی خود را شکستند. ارزش هر دارایی متاورس مبتنی بر اتریوم طی ماه گذشته از زمانی که فیسبوک به متا تغییر نام داد، افزایش یافته است. برای خواندن خبر ثبت اوج قیمتی جدید برای مانا با بیتستان همراه باشید.

پس از تغییر نام تجاری فیس‌بوک به متاورس، هیاهو در مورد متاورس همچنان در حال افزایش است و پروژه های متاورس مبتنی بر اتریوم از مزایای آن بهره می‌برند. Decentraland و The Sandbox هر کدام چندصد درصد در ۳۰ روز گذشته افزایش ارزش داشتند.

سه شنبه شب، توکن MANA Decentraland و توکن SAND از Sandbox هر دو به بالاترین سطح خود رسیدند و همچنان به افزایش در ارزش اخیر خود ادامه می‌دهند.

مانا، ماتیک و الروند در فهرست برترین‌های هفته گذشته بازار کریپتوکارنسی بودند

برای خواندن این خبر کلیک کنید

روند اخیر بازار مانا و سند

MANA یک شبه به اوج قیمت ۵/۳۰ دلاری رسید، البته زمان نگارش این خبر به کمتر از ۵ دلار رسیده است. با این حال، این توکن طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ درصد رشد کرد و افزایش خیره کننده ۵۳۹ درصدی در ۳۰ روز گذشته به نام خود ثبت نمود.

SAND نیز یک شبه به بالاترین قیمت خود یعنی ۷٫۲۲ دلار رسید و در زمان نگارش این خبر ۶٫۶۹ دلار ارزش دارد. این افزایش ۲۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و جهش ۷۴۷ درصدی در ۳۰ روزه حتی از رشد مانا نیز چشمگیرتر است.

بازی‌های Decentraland و The Sandbox

هر دو Decentraland و The Sandbox بازی‌های دنیای مجازی مبتنی بر اتریوم هستند که در آن بازیکنان می‌توانند زمین‌های مورد نظر خود را در یک دنیای آنلاین همیشگی و مشترک خریداری کرده و سفارشی سازی کنند. چنین زمین‌هایی (که با دارایی‌های NFT نشان داده می‌شوند) می‌توانند برای بازگرداندن درآمد غیرفعال به دارندگان نیز فروخته و تبدیل به دارایی شوند.

Decentraland در فوریه ۲۰۲۰ به طور عمومی، در حالی که برای فضای پرهیاهوی متاورس زود بود، راه اندازی شد. ولی حتی در این شرایط هم به طور قابل توجهی از تبلیغات اخیر سود برده است.

برنامه Sandbox هنوز منتشر نشده و توسعه دهندگان یک نسخه آزمایشی آلفا محدود را در ۲۹ نوامبر، قبل از انتشار گسترده برنامه ریزی شده در سال ۲۰۲۲، راه اندازی خواهند کرد.

عصر آینده اینترنت

متاورس به عصر آینده اینترنت اشاره دارد که در آن کاربران با استفاده از آواتارها در فضاهای سه بعدی مشترک تعامل خواهند داشت. انتظار می‌رود این تجربه فراگیر بوده و بتواند انواع تعاملات آنلاین، از جمله ارتباطات، بازی‌ها و حتی کار را در بر بگیرد.

فیس‌بوک می‌خواهد در این فضا پیشتاز باشد و اخیراً نام خود را به متا تغییر داده تا تعهد خود را به متاورس آینده ثابت کند؛ اما بسیاری از استارت‌آپ‌های رمزارز در حال عقب‌نشینی از شرکت‌های متمرکزی هستند که تلاش می‌کنند ادعایی در فضای آنلاین آینده یا متاورس داشته باشند.

بسیاری از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال معتقدند که متاورس باید کاملاً باز و قابل تعامل باشد و به کاربران اجازه دهد از دارایی‌های NFT متعلق به خود در فضاها مختلف اینترنت، بازی‌ها و پلتفرم‌ها، استفاده کنند.

هم Decentraland و هم The Sandbox از ابتدای سال شاهد افزایش قیمت توکن‌های خود بوده‌اند:

MANA سال ۲۰۲۱ را با قیمتی در حدود ۰٫۰۸ دلار آغاز کرد، در حالی که ارزش SAND کمتر از ۰٫۰۴ دلار بود. این دو توکن تا اواخر اکتبر شاهد افزایش تدریجی ارزش خود بودند، سپس در جهشی ناگهانی پس از فاش شدن متاورس بزرگ فیس‌بوک، ارزش خود را چندین برابر کردند.

MANA و SAND نیز تنها دارایی‌های رمزنگاری بازی نیستند که در ۲۴ ساعت گذشته ایجاد شده‌اند. Immutable X، یک راه‌حل مقیاس پذیری که برای بازی‌های اتریوم و NFT طراحی شده، تا زمان نگارش این خبر ارزشش تقریباً ۹ درصد افزایش یافته و به ۸٫۲۵ دلار رسیده است، در حالی که توکن پلتفرم بازی Enjin (Enjin Coin) با ۸ درصد افزایش به ۴٫۱۶ دلار رسیده.

منبع: decrypt.co

اتریوم مانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.