کاهش کارمزد اتریوم همزمان با افزایش قیمت آن

کاهش کارمزد اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ آبان ۱۴۰۰

براساس گزارشات اخیر، در هفته گذشته حجم معاملات و کارمزدهای شبکه اتریوم به شدت کاهش یافته. علت این روند نزولی ناشی از رسیدن اتریوم به بالاترین سطح بود. برای اطلاع از جزئیات خبر کاهش کارمزد اتریوم با بیتستان همراه باشید.

کاهش کارمزد اتریوم

قیمت اتریوم در روز چهارشنبه به بالاترین سطح خود یعنی ۴,۴۶۵ دلار رسید و منجر به کاهش کارمزد این شبکه شد. میانگین هزینه تراکنش‌ها حدود ۳۷,۱۹ دلار است. این رقم در مقایسه با کارمزد ۵۶ دلاری در روز سه‌شنبه ۳۳,۵ درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این نرخ هش شبکه اتریوم همچنان روند صعودی داشته و در حال رسیدن به اوج قیمتی جدیدی است. نرخ هش قدرت محاسباتی شبکه را تعیین می‌کند. روز دوشنبه، نرخ هش اتریوم به ۸۱۲۷۶۹ GH/s و در روز چهارشنبه این این رقم به بالاترین سطح خود یعنی ۸۲۱۲۰۷ GH/s رسید.

ارزش معاملات یوان دیجیتال افزایش یافته است!

ادامه خبر را بخوانید

روز چهارشنبه حجم معاملات اتریوم ۲۱ میلیارد دلار بود اما در روز شنبه این رقم حدود ۱۴ میلیارد دلار کاهش یافت. در حال حاضر ارزش بازار اتریوم حدود ۵۳۴ میلیارد دلار است.

با این حال NFTهای شبکه اتریوم در حال افزایش هستند. بورس کالای شیکاگو نیز روز سه‌شنبه اعلام کرد که تجارت مشتقات آتی میکرو اتریوم را در ماه دسامبر آغاز می‌کند و معامله‌گران را قادر می‌سازد تا معاملات بسیار کمتری نسبت به قراردادهای آتی فعلی اتریوم انجام دهند.

اتریوم همچنین در حال ایجاد زمینه برای ارتقای شبکه خود  است. در پایان ماه گذشته، اتریوم زنجیره بیکن خود را ارتقا داده بود. معرفی سهام در اکوسیستم اتریوم راه را برای «ادغام» هموار می کند. بنابراین تقاضا برای اتریوم ممکن است اندکی کاهش یافته و نرخ هش بالاتر ممکن است بار روی شبکه را کاهش داده باشد اما کارمزدها همچنان افزایش و کاهش می‌یابند.

منبع خبر: decrypt

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.