سختی استخراج بیت‌کوین بیش از ۵ درصد کاهش پیدا کرده است

کاهش سختی استخراج بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ تیر ۱۴۰۱

گزارشات اخیر خبر از کاهش سختی استخراج بیت کوین می‌دهند. با توجه به این گزارشات، سختی استخراج بیت کوین امروز بیش از ۵ درصد کاهش یافته است. برای اطلاع از جزئیات دقیق خبر در ادامه با بیتستان همراه باشید.

کاهش سختی استخراج بیت کوین

بر اساس داده‌های ارائه شده از سمت BTC.com، سختی استخراج بیت‌کوین در اوایل امروز ۵/۰۱ درصد کاهش یافته است. سختی استخراج این رمزارز ۲۹/۵۹ تریلیون واحد بود که اکنون به ۲۷/۶۹ تریلیون واحد رسیده است.

این افت به نوعی تایید می‌کند که ماینرها در طول روند نزولی این رمزارز ضرر کرده‌اند. با توجه به گزارشات ارائه شده از فایننشال تایمز، کل درآمد پرداخت شده به ماینرها در یکسال گذشته به نسبت دیگر سال‌ها کم بود.

گفتنی است که سهام شرکت‌هایی مانند Argo Blockchian و Marathon digitalt حدود ۴۰ درصد افت کرده. همچنین نا گفته نماند که بسیاری از ماینرهای بیت‌کوین اکنون در حال فروش دارایی‌های خود هستند. یکی از دلایل احتمالی سقوط بیت‌کوین به ۱۹ هزار دلار، همین فروش دارایی توسط ماینرها می‌تواند باشد.

با توجه به داده‌های ارائه شده از سمت Blockchian.com، علیرغم افزایش قیمت بیت‌کوین درآمد دریافتی ماینرها هنوز بسیار کم است. میانگین درآمد ۳۰ روزه ماینرها در حال حاضر، حدود ۱۸ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

منبع: coingape

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.